معاون عمرانی وزیر کشور گفت: مدیریت شهر اهواز به دلیل این‌که تراکم جمعیت بسیار بالایی دارد به استان اصفهان سپرده شده است و باید تلاش کنیم مشکلی که در شهرها و روستاهای اطراف پیش آمده در شهر اهواز رخ ندهد.
کد خبر: ۷۳۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 12 April 2019

به گزارش تابناک، مهدی جمالی­‌نژاد با اشاره به اینکه هر قسمت خوزستان را به یکی از استان‌های معین سپردیم، گفت: مدیریت شهر اهواز به دلیل این‌که تراکم جمعیت بسیار بالایی دارد به استان اصفهان سپرده‌شده است و باید تلاش کنیم مشکلی که در شهرها و روستاهای اطراف پیش‌آمده در خود اهواز رخ ندهد.

وی تصریح کرد: باوجود اینکه در 4 یا 5 منطقه مقداری آب نفوذ کرده، ولی باهمتی که استان‌های معین به‌ویژه اصفهان داشته است، این نفوذ به حداقل رسیده است و منافذی که باعث می‌شد آب به داخل شهر نفوذ کند؛ گرفته‌شده است و در حال تلاش برای تخلیه آب‌های واردشده به شهر نیز هستیم.

جمالی نژاد بیان داشت: عمده مشکل ما در شهر اهواز پس زدن فاضلاب این شهر است که این امر به دلیل مشکل زیرساخت‌های فاضلاب این شهر است، تلاش آتش‌نشان‌های شهرداری اصفهان در جهت هدایت کردن فاضلاب با کف‌کش‌ها به سمت کانال‌ها و رودخانه‌هاست.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم با همدلی که توسط نیروهای استان اصفهان در این منطقه ایجادشده بتوانیم مشکل را در اسرع وقت حل کنیم.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: به شهرداری اهواز نیز گفته‌ایم که تمام امکانات خود را در خدمت جلوگیری از آن به کار ببندند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار