دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با اعزام سه تیم پزشکی به مناطق سیل‌زده شاهد تشخیص افسردگی و اضطراب، مسمومیت،عفونت، زخم و ضرب خوردگی و سرماخوردگی در سیل زدگان بودیم.
کد خبر: ۷۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 13 April 2019

به گزارش تابناک، مصطفی سید میر رمضانی در خصوص حمایت از سیل زدگان اظهار داشت: یک تیم شش نفر متشکل از 4 پزشک و یک پرستار و یک دستیار پزشکی به گلستان اعزام شد و در 5 روز اقامت خدمات بهداشتی و درمانی را به بیش از600نفر از سیل زدگان ارائه کردند.

وی همچنین از اعزام اکیپ 13 نفر به لرستان خبر داد و افزود: در این تیم یک پرستار، پنج پزشک و 3 تا دانشجوی پزشکی، دو تا کارشناس اتاق عمل و یک اینترن به مدت 4 روز در پلدختر، معمولان و کوه دشت مستقر  و 750 نفر از مردم این مناطق را ویزیت کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: برای اولین بار این تیم پزشکی توانستند وارد روستای دمرود شوند که تا قبل از آن به علت گل و لای زیاد کسی نتوانسته بود وارد آن شود .

وی اعلام کرد: این تیم پزشکی 13 نفره به مدت 24 ساعت به طور کامل بیمارستان پل دختر را پوشش امدادی و درمانی و بهداشتی کردند و دو پزشک به 400 نفر از مراجعه کنندگان ارائه خدمت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار