شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان گفت: 88 درصد بودجه 30 هزار میلیارد ریالی این شهرداری در سال گذشته جذب شد.
کد خبر: ۷۳۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 14 April 2019

به گزارش تابناک، قدرت‌الله نوروزی روز یکشنبه در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور استاندار برگزار شد، افزود: برای امسال هم بودجه 41 هزار میلیارد ریالی پیشنهاد شده است. 
وی با بیان این که اصفهان در جذب بودجه از همه کلانشهرها بهتر عمل کرده است افزود: شهرداری اصفهان در دوره گذشته با انبوهی از مسائل و مشکلات در حوزه مالی و اداری مواجه بود فعالیت‌های خدماتی و عمرانی این نهاد را تحت تاثیر قرار داده بود اما وضعیت بدهی های امروز شهرداری اصفهان با برنامه های مدیریت شهری روند کاهشی پیدا کرده است. 
شهردار اصفهان بیان کرد: بدهی های گذشته ارائه فعالیت های عمرانی و خدماتی را با چالش بزرگی مواجه کرده بود اما امروز بخش زیادی از آنها پرداخت شده است. 
وی اضافه کرد: امروز با ارائه تخفیف های شورای شهر اصفهان، بیشترین زمان صدور پروانه به یک ماه و صدور پایان کار 45 روز رسیده که موجب افزایش درآمدهای شهرداری در حوزه شهرسازی شده است. 
نوروزی با بیان اینکه شهرداری در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیری داشته است، ادامه داد: برنامه‌ مناسبی برای اعیاد و مناسبت های ملی مختلف انجام شده و تغییر رویکرد شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان به دلیل همراهی و همدلی با مردم سیل زده کشور انجام شد. 
وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در امداد رسانی در حوادث سیل و زلزله عملکرد خوبی داشته است، ادامه داد: نیروهای شهرداری اصفهان در زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و سیل خوزستان پیشتاز بودند و عملکرد این نهاد مورد تقدیر معاون اول رییس جمهوری نیز قرار گرفت. 
شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز مردم اهواز قدردان حضور اصفهانی‌ها هستند، افزود: شهرداری‌های 17 شهر دیگر استان نیز همگام با شهرداری اصفهان، در مناطق سیل زده حضور یافتند و همانطور که در جنگ تحمیلی خوش درخشیدند در این حوادث نیز تمام قد به میدان آمدند. 
نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان دیپلماسی شهری را در شرایط بحران نیز توسعه داد، تصریح کرد: تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار خواهیم گرفت و به دنبال انجام اقدامات انسان دوستانه هستیم . 
وی با بیان اینکه سال گذشته با دغدغه آب رو به رو بودیم، اضافه کرد: سال گذشته 33 هزار تانکر آب به آبیاری درختان و فضای سبز اختصاص پیدا کرد. 
نوروزی گفت: رضایتمندی گردشگران و مسافران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشت و تعداد گردشگران هم پنج درصد افزایش پیدا کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار