شیشه فروش:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز حجم آب سد زاینده‌رود 469 میلیون مترمکعب است و با توجه به ظرفیت یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعبی سد زاینده‌رود هنوز زمان زیادی تا آب‌گیری کامل سد باقی مانده است.
کد خبر: ۷۳۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 15 April 2019

به گزارش تابناک، منصور شیشه‌فروش در مورد جزییات جلسه مدیریت بحران استان که روز گذشته برگزار  شد گفت: با توجه به بارش های مطلوب در سال جاری به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور آب ابلاغ شد مسیل‌های آب را مورد بررسی قرار دهند و هرکجا مسیر طبیعی مسدود شده بازگشایی شود، به اداره آب منطقه‌ای ابلاغ شد هر تجاوزی به حریم رودخانه شناسایی و با همکاری مقامات قضایی آزاد شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همکاری و همراهی همه سازمان ها و ارگان های مرتبط را امری مهم در تسهیل روند خدمترسانی دانست اظهار کرد:مقرر شد اداره آبخیزداری و منابع طبیعی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایمنی طرح‌ها در سطح استان را مورد بررسی و برای استفاده حداکثری از آب در حوزه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

شیشه‌فروش در مورد حجم آب موجود در سد زاینده رود عنوان کرد: امروز حجم آب سد زاینده‌رود 469 میلیون مترمکعب است و با توجه به ظرفیت سد یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعبی سد زاینده‌رود هنوز زمان زیادی تا آب‌گیری کامل سد باقی مانده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در جلسه شورای بحران به شهرداری‌ها تأکید شد طرح‌ جمع‌آوری آب‌های سطحی را اجرا کنند تا بارش‌ها هدایت و در سپتینگ‌ها برای آبیاری درختان در زمان خشکی ذخیره شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر برق و ارتباط مخابراتی دو روستای کاهگان و وزوه در منطقه پشت‌کوه فریدون‌شهر به علت سیل‌بردگی جاده قطع است که امکانات ضروری برای آن‌ها تأمین شده و شرکت توزیع برق در حال پیگیری جهت حل مشکل ظرف چند روز آینده هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار