حیدر علی کامیاب که در دیدار با اعضای نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا و همچنین تعدادی از مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی این شهر سخن می گفت، حق مردم این شهر را برخورداری از اماکن ورزشی نظیر استخر سرپوشیده و سالن های چند منظوره دانست و افزود:این ظلم است که مردم شهری با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر برای استفاده از امکانات ورزشی مجبور به عزیمت به شیراز باشند.
کد خبر: ۷۳۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 15 April 2019

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ،حیدر علی کامیاب که در دیدار با اعضای نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا و همچنین تعدادی از مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی این شهر سخن می گفت، حق مردم این شهر را برخورداری از اماکن ورزشی نظیر استخر سرپوشیده و سالن های چند منظوره دانست و افزود:این ظلم است که مردم شهری با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر برای استفاده از امکانات ورزشی مجبور به عزیمت به شیراز باشند.
وی با اشاره به فقر اماکن ورزشی در غرب و شمال غرب شیراز گفت:اگر فکری به حال سرزیر جمعیتی از اماکنی نظیر شهر صدرا و شهرک های غرب و شمال غرب شیراز در حوزه ورزش نشود در دهه آینده با یک بحران فرهنگی اجتماعی مواجهه خواهیم شد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر لزوم مطالبه گری مردم صدرا برای تقویت زیر ساخت های مختلف نظیر ورزش در این شهر گفت:پس از بهره برداری از چند زمین مینی فوتبال در دهه فجر گذشته در شهر صدرا و در دستور کار قرار گرفتن باز سازی سالن چند منظوره این شهر ،احداث چندین مکان ورزشی و تقویت زیر ساخت های این شهر در برنامه ریزی های سال 98 اداره کل ورزش و جوانان استان قرارگرفته است.
کامیاب فعال شدن دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرارا پس از چند سال وقفه اتفاقی مبارک و میمون برای ورزش این شهر دانست و با اشاره به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان ورزشی استان در این شهر گفت:امروز مدیریت ورزش این شهر دردست یک مرد بین المللی در عرصه ورزش است.
وی از محمد ناظم الشریعه به عنوان یک برند جهانی در عرصه ورزش یاد کرد و افزود:حضور سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در شهر صدرا می تواند انگیزه جوانان و نوجوانان را برای گرایش به ورزش در این شهر افزایش دهد.
کامیاب در بخش دیگری از صحبت هایش به درخشش تیم کاراته شهر صدرادر لیگ کاراته کشور اشاره کرد و افزود:امروز می توان به جرات ادعا کرد که شهر صدرا جدا از ورزش های فردی در تعدادی از رشته های تیمی نظیر کاراته نیز می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ادامه بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منسجم برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید کرد و گفت:مردم ما در بزنگاه های مختلف ثابت کرده اند که مردمی فداکار ،متعهد و وفادار هستند از این رو هر مدیر و مسئولی در هر جایگاه و مقامی وظیفه دارد تا از ثانیه ثانیه حضورش در مسئولیت برای خدمت رسانی به این مردم شریف حداکثر استفاده را بکند.
کامیاب درپایان با اشاره به برخی شائبه ها درخصوص تنزل میزان توسعه زیر ساخت های سخت افزاری و خدمات نرم افزاری ورزش در سال 95 با توجه به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت:ما ثابت کرده ایم که در شرایط سخت بهتر عمل می کنیم.از این رو قول می دهم سال 98 سال شکوفایی بیشتر و بهتر برای ورزش استان باشد.
گفتنی است د ر ابتدای این دیدار محمد ناظم الشریعه در سخنانی کوتاه به ارائه گزارش عملکرد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار