مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت : 734 کیلومتر راه آسیب دیده از بارش های جوی و سیل روزهای اخیر در سطح این منطقه ترمیم و بازسازی شده است.
کد خبر: ۷۳۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 15 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با بیان اینکه در نوروز امسال علاوه بر افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، شاهد وقوع سیل، طوفان و در برخی از شهرستان ها بارش شدید برف بودیم که زحمت راهداران را مضاعف کرد گفت:برای جلوگیری از بروز مشکلات 234 دستگاه ماشین آلات با 418 نفر نیروی راهدار به محل های مستعد بحران اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در 132 مقطع در محورهای کوهستانی استان اصفهان عملیات ریزش برداری و پاکسازی محورهای مسدود ناشی از بارندگی انجام شد و19 محوری که در اثر رانش دچار آسیب شده بودند ترمیم شد.
وی تصریح کرد: 13 مورد راه دسترسی موقت توسط راهداران به صورت مقطعی در این ایام ایجاد و ترافیک تا زمان حل مشکل به این راه ها منتقل شد.
خضری با بیان اینکه 69 دستگاه ماشین آلات برای کمک به روستاها و شهرها اعزام شدند، اضافه کرد: عملیات رفع آبگرفتگی 154 ابنیه فنی، رفع انسداد از 59 محور و 38 هزار متر مکعب خاکریز جهت انحراف مسیر سیل از دیگر اقدامات انجام شده توسط اکیپ های راهداری استان اصفهان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: از 13 فروردین ماه با وقوع سیل در استان لرستان، اکیپ های راهداری جهت کمک به بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در لرستان مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه اعزام ماشین آلات راهداری و تجهیزات تمام دستگاه ها با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان انجام می شود تصریح کرد: تعدادی از اکیپ های راهداری استان اصفهان نیز به یاری هموطنانمان در خوزستان شتافته اند.
خضری ادامه داد: جمعه گذشته نیز عملیات ساخت و بارگیری پل 45 متری جهت نصب در محورهای سیل زده لرستان به این استان اعزام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار