استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: این استان برغم برخورداری از ظرفیت ها و زیرساخت های فراوان در زمینه دولت الکترونیک، در این حوزه از سایر استان ها عقب تر است.
کد خبر: ۷۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 16 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک افزود: استان اصفهان هنوز تا اجرای کامل دولت الکترونیک فاصله دارد.
وی با بیان این که راه اندازی دفترهای خدمات الکترونیک به مثابه وجود دولت الکترونیک نیست، اظهار داشت: مسوولان باید برای تحقق این امر مهم با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند. 
استاندار اصفهان گفت: تسهیل و شتاب در اجرای کار مردم و افزایش رضایت عمومی از جمله پیامدهای اجرای این طرح است. 
وی بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک باید به نحوی صورت گیرد تا از مراجعه حضوری مردم به ادارات جلوگیری و در هزینه و زمان صرفه جویی شود.
رضایی با اشاره به این که مسوولان باید با بخشنامه ها و قوانین، گره از کار مردم باز کنند، خاطرنشان کرد: بعضی از اداره ها با سوء استفاده از این بخشنامه ها، گره در کار مردم می اندازند.
وی تصریح کرد: دولت زیرساخت خوبی برای تحقق دولت الکترونیک در استان ایجاد کرده است که باید از این زیرساخت ها در راستای خدمت به مردم و تسریع در کار آنها استفاده کنیم. 
استاندار اصفهان، پیش از این نیز گفته بود در زمان حاضر حدود10 درصد از کارهای دولت از طریق دولت الکترونیک انجام می شود و فراگیر نشدن آن بدلیل مسائل مدیریتی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان نیز در این جلسه با تاکید بر این که باید فرآیندهای الکترونیکی را در استان تسهیل کنیم، گفت: بیشتر دستگاه های اداری اصفهان کارهای الکترونیکی جزیره ای انجام می دهند.
مهدی حیدری زاده افزود: اتصال این جزیره ها و مشکلات ارتباطی بین دستگاه های مختلف با پیگیری در کمیته های تخصصی حل و فصل خواهد شد.
وی اضافه کرد: بعضی از استان ها در اتصال این جزیره ها، بهتر از اصفهان عمل کردند.
حیدری زاده تصریح کرد:10 هزار کیلومتر فیبر نوری از انواع مختلف روستایی، شهری، بین شهری و بین مراکز در استان وجود دارد که 2 هزار و500 کیلومتر آن در شهر اصفهان است.
وی اظهار داشت: با ارتباط بیشتر کارگروه های تخصصی با هم، ماهیانه امکان ارائه 2 خدمت الکترونیکی جدید در استان وجود دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار