کد خبر: ۷۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 18 April 2019
 
۲۶۰ فرزند غیر یتیم طرح محسنین در گیلان فاقد حامی هستند

 

تابناک / رشت- مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۰ فرزند غیر یتیم طرح محسنین در این استان فاقد حامی هستند، گفت: در سال گذشته نیکوکاران ۲۰میلیارد تومان کمک به ایتام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی بعد از ظهر چهارشنبه در اداره کل کمیته امداد گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۴۵۵ فرزند طرح محسنین و یتیم تحت پوشش کمیته امداد این استان هستند، افزود: در مجموع ۲۲ هزار و ۱۸۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از این افراد حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیکوکاران و خیران بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند، افزود: در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ شاهد رشد ۱۳۵ درصدی بوده‌ایم.

اهرابی با اشاره به اینکه ۶۶ نفر از حامیان ایتام و محسنین ساکن خارج از کشور هستند، گفت: این افراد امسال ۵۵ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده‌اند.

وی همچنین به ثبت نام ۵۶۵ نفر از نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در ماه‌های اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ نیز اشاره و بیان کرد: ستاد طرح یاوران ایتام به منظور مردمی کردن فعالیت‌های مادی و معنوی از محرومان و بهره گیری از ظرفیت بانوان فعال و خیر اجتماعی تشکیل و اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۷ نفر در این ستاد فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در سال گذشته ۳۳۵ حامی از طریق این ستاد جذب شده و بیش از ۶۴۷ میلیون تومان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۰ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند، گفت: علاقه مندان می‌توانند از با مراجعه به سایت portal.mohsenin.ir و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته‌های امداد سراسر استان نسبت به حمایت فرزندان محسنین و ایتام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار