مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: حضور نداشتن متخصصان مورد نیاز شهرستان به صورت دوره ای یکی از دغدغه های مدیریت شبکه بهداشت و بیمارستان های این شهرستان است.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 18 April 2019

به گزارش تابناک، حجت الله تنهایی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تخصیص ندادن متخصصان و دانش آموخته ها به تعداد کافی به استان اصفهان سبب کمبود پزشک متخصص در شهرضا شده است.
وی افزود: معاونت درمان متناسب با شرایط به شهرستان ها به صورت دوره ای متخصص مربوطه را اختصاص می دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بعضی اوقات در شهرضا به تعداد نیاز متخصص رادیولوژیست و متخصص جراح مغز و اعصاب نداشته ایم .
وی با اشاره به اینکه فقط یک متخصص وجراح مغز واعصاب در طول سال در شهرضا حضور مستمرو موثر دارد، گفت: اگر ازیک دید دیگربه موضوع نبود متخصص مغزواعصاب در ایام عید نگاه شود یک متخصص از ابتدای سال تاکنون مرخصی نرفته و در عید درخواست مرخصی می کند و با مرخصی این متخصص موافقت می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: در عین حال شرایط نوید بخشی که امسال با همت مسئولان شهرستان برای شهرستان رقم خورده این هست که بخش جدید بیمارستان افتتاح می شود .
تنهایی تصریح کرد: در صورت افتتاح این بخش، شهرضا به قطب پوشش درمانی جنوب استان و منطقه شمال فارس تبدیل می شود و این اتفاق اگر بیفتد استان موظف به پوشش تمام و کمال متخصصان مورد نیاز شهرستان است.
وی افزود: تلاش مستمر همکاران اورژانس و سیستم اورژانس بیمارستان در حد مطلوب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار