عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان، بودجه سال 98 این باشگاه را بیش از 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان در مقایسه با سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 18 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، احمد جمشیدی روز پنجشنبه در نشست خبری در ساختمان فروش و بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: اگرچه نمی توانینم درباره رقم دقیق و جزییات این بودجه صحبت کنیم اما امیدواریم با این بودجه شرایط خریدهای تیم فوتبال و تیم داری در دیگر رشته بهبود پیدا کند.
وی با بیان اینکه بودجه سال 97 باشگاه 200 میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: این مبلغ از سوی کارخانه تامین شد، همچنین190 میلیارد ریال از درآمد زایی لحاظ شده بود که در زمان حاضر 120 میلیارد ریال آن محقق شده است.
سخنگوی باشگاه اضافه کرد: امیدواریم هفتاد میلیارد ریال اصلاحیه بودجه باقی ‌مانده نیز تا پایان خرداد‌ محقق شود که از این میزان چهار میلیارد آن پرداخت شده است و در آینده نزدیک 30 میلیارد ریال پرداخت خواهد شد برای تیم فوتبال اختصاص خواهد یافت. 
این عضو ذوب آهن با تاکید بر حمایت از تمامی تیم های باشگاه، اظهارداشت: برنامه ما احیای تیم ها و درخشش تیم هایی مانند بسکتبال و هندبال همچون دهه 70 است. 
وی با تکذیب تغییر مدیرعامل این باشگاه و هرگونه اختلاف در ارکان مدیریتی، اضافه کرد: گمانه‌ زنی‌ ها باید به سمت و سوی مثبت پیش برود باشد، سعید آذری در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن به کار خود ادامه می‌ دهد و تمام اعضای هیات مدیره باشگاه یک خانواده هستند، درست است که با هم بحث دارند، اما این موضوع به معنای جدایی نیست.
سخنگوی ذوب آهن با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 52 درصد از مبلغ قرارداد‌های بازیکنان فوتبال این باشگاه پرداخت شده است، اظهارداشت: در آینده نزدیک این میزان به با بالای 70 درصد خواهد رسید که در مقایسه با سایر باشگاه ها بسیار مطلوب است.
جمشیدی درباره قهرمانی تیم والیبال بانوان این باشگاه و تصمیم ذوب آهن مبنی بر عدم حضور این تیم به جام باشگاه های آسیا بدلیل مشکلات مالی، ادامه داد: در بودجه پارسال باشگاه، بازی ‌های آسیایی تیم ‌های غیرفوتبالی پیش‌بینی نشده بود، اما برای اعزام تیم والیبال به مسابقات آسیایی تلاش زیادی کردیم، اما متأسفانه نتیجه‌ ای نداشت و امسال نمی ‌توانیم این تیم را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.
این عضو هیات مدیره درباره علیرضا منصوریان سرمربی تیم افزود: کیفیت تیم با حضور او بیشتر شده، قرارداد منصوریان با باشگاه تا پایان این فصل است و اعضای هیات مدیره باشگاه برای تمدید قرارداد این مربی نظر مثبت دارند.
جمشیدی با تاکید بر اعزام خبرنگار و عکاس بومی به همراه تیم به لیگ آسیا تصریح کرد: در این مسیر اگرچه مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد، اما برای انجام این کار تلاش می کنیم.
سخنگوی ذوب آهن ایجاد شرایط مناسب برای حضور هوادار در ورزشگاه فولادشهر را ضروری خواند و گفت: ساخت ورزشگاهی دیگر در اصفهان توجیه مالی ندارد.
وی با بیان اینکه سکوهای ضلع جنوبی ورزشگاه تا فصل آینده آماده می شود، افزود: ساخت این سکو جزو بودجه باشگاه نبود، اما مدیرعامل کارخانه بودجه جداگانه ‌و بالغ بر 80 میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار