این احتمال زمانی قوت می‌گیرد که پس از پایان بازی از او می‌شنویم: باشگاه ذوب‌آهن تاکنون هیچ صحبتی با من نکرده و من باید از الان برای فصل آینده‌ام تصمیم بگیرم، اگر اوضاع همینطور پیش برود من تا دو هفته دیگر برای فصل بعد تصمیم خواهم گرفت.
کد خبر: ۷۳۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 20 April 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در اوایل مهرماه 97 بود که زمزمه هایی از حضور رشید مظاهری دروازه بان گچسارانی ذوب آهن در تیم پرسپولیس منتشر شد که البته با واکنش هایی هم مواجه شد اما از آنجا که مظاهری با این تیم قرارداد داشت نتوانست در موعد پایان نیم فصل به تیم پیروزی بپیوندد . گویا دوباره این زمزمه های بر سر زبان ها افتاده است .

ذوبی‌ها با جابجایی سرمربی در نیم فصل اول، قطعا یکی از تیم‌های لیگ برتری هستند که در پایان فصل با تغییراتی در کادر بازیکنان مواجه خواهند بود و منصوریان که فرصت نداشت بازیکنان مورد علاقه اش را جذب کند لیستی را به مدیریت باشگاه خواهد داد تا نفراتی که اعتقادی به آنها ندارد، کنار گذاشته شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این میان اما برخی بازیکنان هم هستند که احتمالا دیگر تمایلی به همکاری با ذوب آهن ندارند؛ یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از جمع ذوبی‌ها می‌رود رشید مظاهری دروازه بان تراز اول این تیم است که از ابتدای فصل قبل گفته می شد جانشین بیرانوند در پرسپولیس خواهد بود اما پنجره بسته این باشگاه و تصمیم شماره یک قرمزها برای ماندن تا آخر فصل باعث شد موقتا این انتقال ممکن نباشد. اما حالا دیگر نه محرومیت پرسپولیس در کار است و نه مانعی به نام موافقت باشگاه ذوب آهن برای این جابجایی وجود دارد. بیرانوند هم احتمالا در تابستان پرسپولیس را به مقصد یکی از مشتریان اروپایی اش ترک خواهد کرد.

رشیدمظاهری ۴بازی تا پایان قرارداد و پیوستن به پرسپولیس؟

رشید که ۶ سال پیش از تیم فولاد خوزستان راهی ذوب آهن شد خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در سال‌های حضور در جمع ذوبی‌ها موفق شد بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان مهم این تیم در قهرمانی‌های جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ و حضور در آسیا شناخته شود.

این روزها، اما از اصفهان خبر می‌رسد به احتمال فراوان دروازه بان ملی پوش ذوبی‌ها آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد. این اتفاق در حالی می‌افتد که قراردادی با این تیم ندارد و پس از چهار دیدار باقی مانده می‌تواند از این تیم جدا شود. این احتمال زمانی قوت می‌گیرد که پس از پایان بازی از او می‌شنویم: باشگاه ذوب‌آهن تاکنون هیچ صحبتی با من نکرده و من باید از الان برای فصل آینده‌ام تصمیم بگیرم، اگر اوضاع همینطور پیش برود من تا دو هفته دیگر برای فصل بعد تصمیم خواهم گرفت.

پس از این صحبت‌ها احمد جمشیدی، سخنگوی ذوبی‌ها در نشست مطبوعاتی خود خبر از مخالفت برای از دست دادن این دروازه بان به میان آورد و درباره پایان قرارداد مظاهری با این تیم گفت: باشگاه به هیچ عنوان دوست ندارد بازیکن خوبش را از دست بدهد. رشید از دروازه‌بانان تاپ ایران است و تیم‌های خوبی به دنبال جذب او هستند، اما من احساس می‌کنم مظاهری به ذوب‌آهن عِرق دارد و ما هم دوست داریم که در تیم بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار