تیم اسکواش بانوان نامی نو با نایب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به کار خود در فصل ۹۷ پایان داد.
کد خبر: ۷۳۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 22 April 2019
به گزارش تابناک، هفته پایانی نهمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان کشور "جام مرحوم علی روغنی" همزمان با لیگ برتر آقایان به میزبانی تیم ملوان در تهران برگزار شد.
 
در بخش بانوان که با حضور پنج تیم نامی نو، دانشگاه آزاد، اراک اسکواش، ماتریس یزد و فرش کاخ آران و بید گل در ورزشگاه انقلاب برگزار شد، تیم نامی نو در دور پایانی لیگ برتر ابتدا ۲ بر یک مقابل اراک اسکواش به برتری رسید و سپس در آخرین دیدار این فصل ۳ بر صفر فرش کاخ آران را از پیش رو برداشت.
در پایان لیگ برتر اسکواش‌بازان نامی نو که سال گذشته با نام ام.ال.ام تایتان در لیگ حضور داشتند و به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسیده بودند با ۱۸ امتیاز بعد از دانشگاه آزاد ۲۴ امتیازی بر سکوی دوم ایستادند تا از عنوان دومی خود دفاع کنند. تیم ماتریس یزد نیز با ۱۶ امتیاز سوم شد.
 
در جام حذفی نیز دو مدعی یعنی نامی نو و دانشگاه آزاد با شکست حریفان خود به فینال دومین دوره جام حذفی اسکواش راه یافتند که در پایان رقابتی نزدیک و سنگین پس از نزدیک به ۹۰ دقیقه رقابت دانشگاه آزاد با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا قهرمان این دوره شود، در نخستین دوره جام حذفی‌ ام.ال.ام تایتان به قهرمانی رسیده بود.
 
حدیث فرزاد، غزال شرف پور، سارا احمدی، رضوان السادات نقیبی، نرگس سلطانی و سارامومنی به‌عنوان بازیکن و الهه مولادوست و اکرم مشایخی نیز کادر فنی تیم نامی نو را در این فصل تشکیل دادند.
 
در بخش آقایان نیز تیم‌های فولاد آلیاژی یزد و ملوان نیروی دریایی در لیگ برتر وجام حذفی به قهرمانی رسیدند، همچنین در مراسم اختتامیه نرگس سلطانی از تیم نامی نو به‌عنوان پدیده این فصل از رقابت‌های اسکواش بانوان انتخاب شد، سارا احمدی نیز که در نظرسنجی سایت آیکورت از کانال‌های رسمی اسکواش کشور عنوان بهترین اسکواش‌باز بانوان را گرفته بود لوح یادبود خود را دریافت کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار