مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: صنعت گردشگری در حوزه هایی که بطور مستقیم نقش ندارد می تواند نیازهای خدمات و محصولات گردشگری را برطرف کند و از این نظر در رونق تولید موثر است.
کد خبر: ۷۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 23 April 2019

به گزارش تابناک، فریدون الهیاری با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی فعالیت هایی را بر اساس ماموریت خود برای تحقق شعار رونق تولید در هر دو بخش صنایع دستی و گردشگری آغاز کرده گفت: هماهنگی های بسیار خوبی در ستاد و استان برای رونق تولید در حوزه صنایع دستی در حال انجام است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با تاکید بر اینکه همه عوامل مشوق و حمایتگر تولید صنایع دستی در استان احصاء و موانع و مشکلات این حوزه هم مرتفع شده اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال بعنوان رونق تولید، بسته ای در سطح عالی مدیریت صنایع دستی کشور در حال تهیه است که امیدواریم با ارائه این بسته بتوانیم تحرک ویژه ای در حوزه صنایع دستی ایجاد کنیم.
الهیاری عنوان کرد: گردشگری از نظر خدمات و اشتغال می تواند توسعه متوازنی در استان ایجاد کند این در حالی است که حضور گردشگران خارجی و داخلی و خرید صنایع دستی و سوغات بطور مستقیم تاثیر گذار است و گردشگری در رونق تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گفته وی گردشگری ابعاد متنوع و متعددی را در بر می گیرد که بخشی از آن بصورت مستقیم و بخش مهمی از آن هم بصورت غیر مستقیم در رونق تولید نقش دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری در حوزه های دیگری هم که بطور مستقیم نقش ندارد می تواند نیازهای خدمات و محصولات گردشگری را برطرف کند و از این نظر در رونق تولید موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار