مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای استان در برآورد اولیه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 24 April 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: طبق آخرین برآورد صورت گرفته تاکنون ۶۴۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیلاب به زیرساخت‌های جاده‌ای استان از جمله جاده‌ها و ابنیه فنی وارد شده است.

وی با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، افزود: تمامی جاده‌ها باید از آب خارج شوند تا برآورد دقیق‌تری صورت بگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در بارندگی‌هایی که از سال ۹۷ شاهد بودیم، استان خوزستان کمترین تخریب پل‌ها را داشته است و علی رغم حجم بالای بارندگی‌ها، روان آب‌ها، سیلاب‌ها و آب‌های رهاسازی شده که از زیر این پل‌ها عبور کردند، کمتر از ۱۰ پل تخریب شدند و این امر نشان می‌دهد تنقیه پل‌ها و پاکسازی حریم رودخانه‌ها به خوبی صورت گرفته است.

بهرامی نیا بیان کرد: اما به دلیل آب شستگی های زیادی که صورت گرفت، حدود ۳۰۰ ابنیه فنی خوزستان در مسیرها که عمدتاً پل و آبرو هستند دچار آسیب شده‌اند و نیاز به تعمیر دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص تردد در جاده اهواز-خرمشهر نیز اظهار کرد: روز گذشته کیلومتر ۳۸ این جاده دچار آبگرفتگی شد، اما با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ایجاد سیل بند خاکی، مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه همزمان با ایجاد سیل بند خاکی، تردد در این مسیر با احتیاط انجام شد، گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل تردد در جاده اهواز به خرمشهر وجود ندارد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار