فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه در خوزستان:
فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به اقدامات و تلاش های انجام شده، در حال حاضر هیچ خطری شهرهای آبادان و خرمشهر را تهدید نمی کند.
کد خبر: ۷۳۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 26 April 2019

سردار محمد گرامی در حاشیه بازدید از مسیر گذر سیلاب در آبادان ضمن تاکید بر اینکه با توکل به خدا و همت جهادگران خطر از شهرهای آبادان و خرمشهر رفع شده است، افزود: از ابتدای آغاز سیلاب‌ها و به دستور فرمانده معظم کل قوا با تمامی تجهیزات و امکاناتمان به عرصه کار وارد شدیم.

وی اظهار کرد: در نخستین مأموریت خود جاده پلدختر-معمولان را با موفقیت بازگشایی کردیم و در ادامه این مأموریت در استان خوزستان مستقر شدیم و با افزایش امکانات مان کار را در این استان پیگیری کردیم.

فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه و مسئول مهندسی نیروهای مسلح در استان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر حالت بحرانی از شهر اهواز رفع شده و خطری مناطقی همچون ورودی شهر اهواز که در معرض سیلاب بود را تهدید نمی‌کند.

سردار گرامی با تاکید بر اهمیت هم افزایی نیروهای مسلح به عنوان یک فاکتور مهم در کنترل سیلاب یادآور شد: گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه با کمک سایر نیروهای مسلح یک سیل بند به طول ۸ کیلومتر را در مناطق پرخطر شهر اهواز و کانال‌های پرخطر شهر ایجاد کرده است ضمن اینکه نیروهای یگان ویژه پلیس نیز خدمات شایسته ای در شهرستان شادگان انجام داده است.

وی با اشاره به تمرکز آب‌ها در جریان سیل در مسیر آبادان و خرمشهر گفت: خوشبختانه با باز شدن مسیر سیلاب از طریق انجام انفجار جاده‌ای و فعالیت دستگاه‌های امدادی و تلاش‌های خوب و شایسته فرماندارن و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های در کنار سایر امدادگران و نیروهای حشد الشعبی، هم اکنون آب به صورت فشرده در حال حرکت به سمت آب‌های خلیج فارس است و هیچ گونه خطری شهرهای آبادان و خرمشهر را تهدید نمی‌کند.

فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه و مسئول مهندسی نیروهای مسلح در استان خوزستان درباره شایعات فضای مجازی پیرامون خطرات آتی سیلاب افزود: خوشبختانه فضا به سمتی پیش رفت که دیگر شایعات فضای مجازی کاربرد خاصی ندارد و مردم خود به عینه شاهد فعالیت‌های جهادگران بوده‌اند که جا دارد از بابت اتحاد و همبستگی میان مردم از خدای خالق خود سپاسگزار باشیم.

در این بازدید سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان وی را همراهی می‌کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار