معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با بیان اینکه مسابقات بین المللی ورزشی دانشجویان با حضور چهار کشور با پیگیری رقابت‌ها در دانشگاه ارومیه در حال برگزاری است،گفت: در نخستین روز از این مسابقات 30 ورزشکار رشته بدمینتون به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم بدمینتون دانشگاه ارومیه به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۷۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 26 April 2019
دانشجویان ارومیه قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون شدند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سلمان فرضعلی پور  در نخستین روز از این مسابقات 30 ورزشکار رشته بدمینتون در قالب 6 تیم به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم بدمینتون دانشگاه ارومیه با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و تیم های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر دو از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های تیمی بدمینتون قرار گرفتند.

معاون فنی مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور بیش از 220 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: 35 دانشجو نیز در رشته تنیس روی میز و در قالب 6 تیم دیدارهای تیمی و انفرادی خود را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نیز 6 تیم حضور دارد که در نخستین روز این دیدارها تیم دانشگاه صلاح الدین عراق سه بر دو مقابل «آتاتورک ارزروم» به پیروزی رسید و دانشگاه آذرآبادگان ارومیه در سه ست پیاپی دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دیدارهای والیبال امروز «جمعه» با انجام 2 دیدار دیگر پیگیری می‌شود.

فرضعلی پور افزود: در نخستین دیدارهای رشته فوتسال هم تیم دانشگاه صلاح الدین عراق با چهار گل دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه در دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه 13 بر 2 تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» را شکست داد.

معاون فنی این مسابقات با اشاره به اینکه دیدارهای فوتسال با حضور چهار تیم در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز تیم‌های دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب مقابل «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه به میدان می رود.

وی گفت: امروز تیمهای دانشگاه «آتاتورک ارزروم» و «صلاح الدین» عراق به ترتیب با تیمهای «یوزاینجی ایل» وان و دانشگاه ارومیه مسابقه می دهند.

فرضعلی پور به سطح مسابقات اشاره کرد و افزود: تمام دانشگا‌ه‌هایی که از کشور‌های مختلف در این تورنمنت بین المللی شرکت کرده‌اند از سطح کیفی بالایی برخوردار و همه تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش فارس، این مسابقات از سه کشور ترکیه، عراق، لبنان و استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از کشور ایران از 4 تا 9 اردیبهشت ماه جاری در رشته‌های والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز در سالن ورزشی دانشگاه نازلوی ارومیه در حال برگزاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار