مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 50 وقف از سوی واقفان نیک اندیش برای کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان و امامزادگان در سامانه این اداره کل به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۷۳۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 29 April 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه ارزش وقف های جدید بالغ بر 200 میلیارد ریال است که از این میزان بالغ بر 10 میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان وقف شده اظهارداشت: به دنبال وقوع سیل از ابتدای سالجاری در برخی استان های کشور این اداره کل با همکاری هیات امنای بقاع متبرکه از محل موقوفات منطبق و همچنین جمع آوری کمک های خیرین سه محموله به ارزش 2 میلیارد ریال برای سیل زدگان استان لرستان و خوزستان ارسال کرده است. 
وی این محموله ها را شامل مواد غذایی، پتو، چادر، برنج، روغن، شکر ذکر کرد و گفت: ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان آمادگی آن را دارند تا کمک های خیرین را جهت ارسال به منطق سیل زده دریافت کنند. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان یادآور شد: اصفهان به عنوان استان معین خوزستان در بحث طبخ غذای گرم روزانه سه هزار پرس غذای گرم را طبخ و بین سیل زدگان توزیع کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس ترغیب مردم برای وقف‌های جدید با نیت بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله و طوفان در دستور کار این اداره قرار گرفته است. 
صادقی همچنین از مردم استان به ویژه اقشار پردرآمد استان خواست تا وقف‌های خود را براساس نیاز‌های روز برای کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان اختصاص دهند تا هنگام بروز بلایای طبیعی به موقع از آن برای کمک به مردم استفاده شود.

برچسب ها: اصفهان ، سیلزدگان ، اوقاف ، وقف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار