رییس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: اگر زاینده‌رود پایدار باشد می‌توانیم فعالیت خود را گسترش دهیم و این رشته را در حد جهانی مطرح کنیم.
کد خبر: ۷۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 29 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، هادی قاضی عسگر در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش آقایان و بانوان به ترتیب از هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه برای آقایان و  از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت، برای بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی جوایزی ندارد، تصریح کرد: تیم اول به ‌عنوان تیم ملی رفتینگ برای مسابقات بزرگسالان قهرمانی جهان در ترکیه از ۱۸ تا ۲۳ خرداد اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان در رابطه با احتمال قهرمانی تیم بانوان و آقایان اصفهانی در این دوره از مسابقات تیم ملی، تصریح کرد: سال گذشته تیم بانوان و آقایان اصفهان به مسابقات ملی اعزام شدند و با توجه به تمریناتی که در سال جاری پشت سر گذاشتند، امیدواریم افتخارات سال گذشته را کسب کنند.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه اگر آب نباشد تمامی رشته‌های قایقرانی تعطیل خواهد شد، افزود: از زمانی که آب در زاینده‌رود جریان دارد تمامی رشته‌های قایقرانی از این موهبت استفاده می‌کنند و با توجه به اینکه استخرهای اصفهان به بخش‌ خصوصی واگذار شده‌اند، اداره ورزش هم نمی‌تواند به ما استخر بدهد و باز شدن زاینده‌رود کمک بزرگی به قایقرانی بود.

وی افزود: اصفهان هر زمانی که در  ورزش قایقرانی فعالیت داشته به موفقیت دست یافته است. رودخانه زاینده‌رود می‌تواند قایقرانی را در سطح استان توسعه دهد و می‌توانیم در بخش‌های قهرمانی و آموزشی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

 رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان مقر کنفدراسیون قایقرانی آسیا است، اضافه‌ کرد: اگر زاینده‌رود پایدار باشد می‌توانیم فعالیت خود را گسترش دهیم و این رشته را در حد جهانی مطرح کنیم. سال گذشته دختران زیر ۱۹ سال اصفهانی توانستند به رده سوم جهان دست یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار