شهردار دارخوین:
شهردار دارخوین شادگان گفت: به منظور مهار سیلاب نیاز مبرم به اعزام ماشین آلات سنگین راهسازی به ویژه لودر به دارخوین برای احداث سیل بند داریم.
کد خبر: ۷۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ 29 April 2019

مکی شمخانی با اشاره به اینکه دبی آب تالاب شادگان از روز گذشته در محدوده شهر دارخوینرو به افزایش است، افزود: در حال حاضر دارخوین با تهدید جدی سیلاب مواجه شده است.

به گفته وی، در حال حاضر دبی آب از سمت تالاب شادگان به بیش از دو هزار متر مکعب بر ثانیه رسیده و همین موضوع دارخوین را از شرق و شمال مورد تهدید سیلاب قرار داده است.

شمخانی اظهار کرد: اگر چه در شمال دارخوین ۱۰ کیلومتر سیل بند را برای جلوگیری از ورود سیلاب به شهر ایجاد کردیم اما همچنان افزایش دبی آب نگران کننده است.

شهردار دارخوین همچنین با اشاره به احداث دو کیلومتر سیل بند در شرق دارخوین (جاده مواصلاتی شادگان به دکل‌های حفاری ۳۲) به منظور ممانعت از پیشروی آب به سمت شهر تصریح کرد: به منظور هدایت روان آب‌های جاری به سمت شهر دارخوین ۶ کیلومتر سیل بند در مرکز شهر و ساحل دارخوین احداث شد.

شمخانی، خواستار اعزام سریع ماشین آلات سنگین راهسازی شهرهای همجوار برای مهار سیلاب در دارخوین شد و گفت: در حال حاضر نیاز مبرم و فوری به ماشین آلات راهسازی از جمله لودر برای ایجاد سیل بند در دارخوین داریم که امید می‌رود اجابت شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار