دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز با هدف ترویج انرژی های پاک و توجه مردم و مسئولان کشور به چالش هاي زيست محيطي به همت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به میزبانی دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۳۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 30 April 2019
این همایش بین المللی با هدف ترویج استفاده از انرژی‌های پاک و معرفی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها و مراکز آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز و انتقال تجربیات داخلی و بین المللی در هشت محور تخصصی شامل تجربیات ملی و بین المللي، انرژی های تجدید پذیر، مديريت آب و پساب، مدیریت مصرف انرژی، مدیریت پسماند،حمل و نقل سبز، فناوری اطلاعات و ارتباطات سبز و طراحی پردیس های دانشگاهي پايدار به مدت دو روز در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.
 
دستاوردهای دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان کشور و جهان در 48 غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. 
 
دانشگاه اصفهان میزبان دومین همایش بین المللی دانشگاه های سبز در کشور در میان رتبه بندی‌های بین المللی در میان دانشگاه‌های سبز جهان قرار دارد. 
 
رونمایی از سامانه مدل ملی تراز سبز، رونمایی از تمبر همایش و برگزاری نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های مختلف از جمله برنامه‌های جانبی دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز در دانشگاه اصفهان است. بر اساس سامانه ملی تراز سبز تمام دانشگاه های کشور باید عملکردهای خود در حوزه مدیریت سبز را ثبت و بر مبنای آن تراز دانشگاه‌ها ارزیابی می شود.
 
"دومین همایش بین المللی دانشگاه سبز" با حضور دانشمندان و دانشجویان ملی و بین المللی این حوزه، از امروز به مدت دو روز در دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است. نخستین دوره همایش دانشگاه سبز به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در سال 96 برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار