استاندار اصفهان در خوانسار:
استاندار اصفهان با اشاره به این که در حال حاضر کشور در شرایط تحریم ناجوانمردانه قرار دارد، اظهارداشت: مدیران و اعضای شوراها باید واقع گرایانه آنچه اجرایی و عملی است را از دولت درخواست کنند‌.
کد خبر: ۷۴۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 03 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در اجلاس مشترک اعضای شورای اسلامی استان اصفهان و مدیران استانی در خوانسار، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و یادآوری نام علمای نام آور خوانسار، اظهارداشت: با وجود نامهربانی هایی که در حق استان اصفهان شده است، این استان رتبه نخست کمکهای مردمی به سیل زدگان را در سطح کشور کسب نموده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان وظیفه بازسازی پلدختر را بر عهده دارد، تصریح کرد: همه مردم و مسوولین با بازسازی این منطقه، برگ زرین دیگری را بر افتخارات این استان اضافه کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به این که در حال حاضر کشور در شرایط تحریم ناجوانمردانه قرار دارد، اظهارداشت: مدیران و اعضای شوراها باید واقع گرایانه آنچه اجرایی و عملی است را از دولت درخواست کنند‌.

عباس رضایی با تاکید بر لزوم توسعه همه جانبه، اظهارداشت: توسعه فرهنگی مقدم بر اقتصادی است و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اطلاع رسانی صحیح در شرایط فعلی را ضروری دانست و گفت: اطمینان دارم که علیرغم همه مشکلات و جنگ اقتصادی دشمنان، میتوانیم از این شرایط سربلند بیرون آییم.
رضایی همدلی، همفکری و همزبانی را کلید حل و فصل بسیاری أز مسائل دانست و افزود: این سه باید در مقام عمل باشد و در این راستا باید با همکاری، همدلی و هماهنگی دو طرفه بین شوراها و مسوولین و توجه به امکانات موجود و پرهیز از شعار دادن فعالیت ها را به پیش برد.
استاندار اصفهان ضمن تاکید بر ضرورت تلاش در راستای بالابردن نرخ اشتغال، تصریح کرد: قهرمان واقعی کسی است که یک شغل ایجاد کند و اگر کسی حتی برای کاهش یک شغل خیانت کند، او را به دادگاه ویژه اقتصادی استان معرفی می کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه طرح های اشتغالزا باید با سیاستهای آمایشی منطبق باشد ، افزود: در غیر این صورت اجازه ایجاد هر نوع اشتغالی را هم نخواهیم داد‌.

وی از فرمانداران و اعضای شوراها خواست تا برش شهرستانی آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه استان را مطالعه و به دنبال سرمایه‌گذارانی برای مشاغلی باشند که منطبق با شرایط شهرستان باشد‌.

استاندار اصفهان، با اشاره به اینکه تحقق دستور رهبری برای رونق تولید با دادن بیانیه میسر نمی شود، تاکید کرد: برای تحقق این مهم باید اقدامات عملی انجام شود.
مدیر ارشد استان با انتقاد از ناهماهنگی سیستم بانکی کشور اظهار داشت: باید باورمان شود که جنگ اقتصادی در کشور در جریان است.
امام جمعه این شهرستان نیز اظهار داشت: مهمترین مساله ای که باید بدان پرداخت رونق تولید و ایجاد اشتغال است. حجت الاسلام خواجه کریمی اشتغال را بزرگترین دغدغه کشور دانست و تصریح کرد : اگر به این مساله بپردازیم مشکلات عظیمی را از دوش جامعه و دنیای اسلام برداشته ایم.
وی خطاب به مسوولین و اعضاهای شوراها افزود: بزرگترین امر پرداختن به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید است و این مساله باید مورد اهتمام همگان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار