مهدی چمران؛
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: امریکائیها امروز منتظرند که صدایی از درون کشور به نفع آنها بلند شود و با تبلیغات نامناسب خود در فضای مجازی به دنبال ایجاد نا امیدی ، تجمعات و اعتصاب در جامعه هستند و پروژه نا امن سازی، ایجاد نارضایتی های عمومی و کشته سازی در دستور کار آنها قرار دارد.
کد خبر: ۷۴۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 04 May 2019

ناامن سازی و ایجاد نارضایتی های عمومی در دستور کار آمریکاست

به گزارش تابناک قزوین،همایش حکمت مطهر با حضور مهندس مهدی چمران، ائمه جمعه شهرهای اقبالیه، محمود آبادنمونه و الموت، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و مسوولین استانی در مسجد توحید شهر اقبالیه برگزار شد.

مهندس مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در این همایش گفت: نتیجه خونریزیهای آمریکا و عربستان در منطقه این شد که حکومت اسلامی در کشور های منطقه قدرتمند تر شد و طرح اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات نه تنها بر باد رفت بلکه حال ما به پشت مرز های اسرائیل رسیدیم.

وی افزود: امریکائیها امروز منتظرند که صدایی از درون کشور به نفع آنها بلند شود و با تبلیغات نامناسب خود در فضای مجازی به دنبال ایجاد نا امیدی ، تجمعات و اعتصاب در جامعه هستند و پروژه نا امن سازی، ایجاد نارضایتی های عمومی و کشته سازی در دستور کار آنها قرار دارد.

رئیس سابق شورای شهر تهران بیان کرد: ریشه اصلی مشکلات کشور تحریم نیست چرا که تحریم در نهایت ۲۰ درصد اثر گزار می باشد .امروز باید توجه داشته باشیم که همه در رابطه با رونق تولید وظیفه داریم و این آمادگی را باید همه ملت داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار