تیم الهلال عربستان درجریان رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات را مغلوب و به مرحله حذفی این رقابت ها راه پیدا کرد. همچنین تیم السد در ادامه رقابت های گروه چهارم این رقابت ها با تیم الاهلی عربستان مصاف و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
کد خبر: ۷۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 07 May 2019

تیم الهلال عربستان درجریان رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات را مغلوب و به مرحله حذفی این رقابت ها راه پیدا کرد.

ایرنا؛ بازیکنان این تیم در دومین دیدار گروه سوم این رقابت ها که بامداد سه شنبه به پایان رسید العین را با نتیجه 2 برصفر شکست دادند.
تیم الهلال با کسب برتری در این دیدار 12 امتیازی شد و درصدرجدول رده بندی این گروه ایستاد.
در دیگر دیدار این گروه تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی یک بریک مقابل الدحیل قطر متوقف شد تا این تیم همراه تیم الهلال راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.
همچنین تیم السد در ادامه رقابت های گروه چهارم این رقابت ها با تیم الاهلی عربستان مصاف و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
تیم السد با برتری دراین دیدار 10 امتیازی شد و درفاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های مرحله گروهی جواز حضور در مرحله حذفی این رقابت ها را کسب کرد.
در دیگر دیدار این گروه،بازیکنان تیم پرسپولیس که برای برگزاری دیدار برابر پاختاکور به ازبکستان رفته بودند با نتیجه یک برصفر مغلوب میزبان شده و درمرحله گروهی از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند .
تیم پاختاکور درآخرین دیدار خود دراین گروه با تیم الاهلی عربستان دیدار می کند و از بین این دو تیم یکی راهی مرحله بعدی این مسابقات می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار