رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با داشتن 40 مرکز تحقیقاتی و10 دانشکده و 9 هزار دانشجوی جزو 5 دانشگاه برزگ کشور است.
کد خبر: ۷۴۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 08 May 2019
به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر طاهره چنگیز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: وجه امتیاز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، وجود عرصه آموزش و تعلیم و تربیت در سطح شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های آموزشی دانشگاه است .
وی افزود: آموزش و پژوهش تنها محدود در پردیس دانشگاه نیست بلکه در سطح 37 بیمارستان وابسته به دانشگاه و 21 بیمارستان خیریه ای و خصوصی نیز شاهد عرصه آموزشی هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: امروز عرصه ارائه خدمات و فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرز و حصار پردیس دانشگاه فراتر رفته و تمام استان اصفهان را پوشش میدهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این امر یک فرصت خوبی برای تمامی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فراهم کرده است اما انتظار همدلی و همکاری در راستای گسترده شدن تعاملات بین بخشی در مجموعه درون و بیرون دانشگاه برای رسیدن به اهداف مشترک و ارتقاء سلامت جامعه در زمینه ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی  و توسعه فناوری داریم.
دکتر چنگیز افزود: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزو پنج دانشگاه علوم پزشکی بزرگ کشور است که مجهز به 10 دانشکده، 9 هزار دانشجو و 40 مرکز تحقیقاتی است.
ع.ق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار