فولادگر مطرح کرد:
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از استارت آپ رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 08 May 2019

به گزارش تابناک، حمیدرضا فولادگر افزود: اگرچه شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی وضعیت تولید و کسب و کار را با اختلال روبه رو کرده است، اما استارتاپ ها که بیشتر مبتنی بر دانش و فناوری های روز فعالیت می کنند می توانند سبب بهبود اوضاع بخصوص رفع بیکاری شوند.
این نماینده مردم اصفهان در مجلس ، جذب سرمایه و گسترش در زمان کم را از مزایای استارت آپ ها برشمرد و اظهارداشت: فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد توجه تمامی کشورهاست و همین امر می تواند به جذب سرمایه گذاران کمک کند.
وی با تاکید بر رفع موانع در این زمینه تصریح کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، جلساتی را با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فعالان این حوزه برگزار کرد و هدف ما توسعه این دانش و به دنبال آن کسب و کارهای شکل گرفته از آن خواهد بود.
وی به نقش اشتغالزایی استارت آپ ها اشاره و اضافه کرد : در شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی فعلی، کسب و کارهای مجازی و همچنین مبتنی بر شبکه های اجتماعی می توانند بخوبی فعالیت کنند که لازمه آن خلاقیت و نوآوری هست.
فولادگر ساماندهی استارت آپ ها را ضروری دانست و گفت : جلساتی با اتاق بازرگانی و فعالان استارت آپ ها برای حمایت بیشتر از این گونه مشاغل برگزار شد و امیدواریم حمایت های لازم برای موفقیت هرچه بیشتر آن ها افزایش یابد.
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی تصریح کرد: فاصله گرفتن از کسب و کارهای سنتی و فعالیت در بستر فضای مجازی همواره با مخالفت و مقاومت هایی روبه روست و همین امر کار را برای فعالان سخت می کند که البته می توان با فرهنگ سازی بر این چالش فائق آمد.
وی سو استفاده برخی در کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی را برای توسعه استارت آپ ها مضر دانست و ادامه داد: اعتماد کم و یا بی اعتمادی هم می تواند به عنوان مشکلی در این عرصه مطرح کرد و باید با نظارت بیشتر، جلب اعتماد و نظر مردم و بهبود خدمات، زمینه اعتمادسازی را فراهم کرد.
فولادگر رفع آیین نامه ها و قوانین دست و پاگیر برای این کسب و کارها را ضروری خواند و گفت: این امر نیازمند مشارکت و همکاری تمامی سازمان ها و نهادهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار