مدیرکل انتقال خون استان اصفهان: در ماه مبارک رمضان با توجه به روزه‌دار بودن مردم مؤمن و خدادوست شهر اصفهان، سازمان انتقال خون علاوه بر نوبت صبح و بعدازظهر، یک نوبت بعد از افطار از ساعت 9 شب تا 12 شب برای رفاه حال شهروندان آماده خدمت‌رسانی است.
کد خبر: ۷۴۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 09 May 2019

به گزارش تابناک، مجید زینلی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با توجه به روزه‌دار بودن مردم مؤمن و خدادوست شهر اصفهان، سازمان انتقال خون علاوه بر نوبت صبح و بعدازظهر یک نوبت بعد از افطار از ساعت 9 شب تا 12 شب برای رفاه حال شهروندان آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به شرایط اهدا خون در مراکز انتقال خون، گفت: افراد 18 تا 60 سال در سلامت کامل جسمی و روحی و در دست داشتن کارت ملی به مراکز انتقال خون در سرتاسر استان مراجعه و بعد از انجام مشاوره و تائید شرایط می‌توانند خون اهدا کنند.

وی با اشاره به مراجعه‌کنندگان سال 97 و 98 به مراکز اهدا خون استان اصفهان، افزود: در سال 97 از بین 170 هزار نفر مراجعه‌کننده، 134 هزار نفر توانستند خون اهدا کند و از آغاز سال 98 تاکنون 15 هزار واحد خون اهداشده است.

زینلی ادامه داد: مرکز انتقال خون میدان خواجو بیشترین تعداد مراجعه‌کننده و اهداکننده خون را در سطح استان اصفهان داشت و مرکز انتقال خون کاشان بیشترین تعداد واحد اهدا خون را در سطح شهرستان‌ها داشته است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به ساعات فعالیت مراکز انتقال خون در شب‌های قدر، اظهار داشت: در شب‌های قدر  مراکز سازمان انتقال خون تا ساعت 2 بامداد به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار