نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: پیگیر دریافت یک درصد از بودجه نیروگاه اتمی برای عمران و آبادانی شهر نطنز هستیم.
کد خبر: ۷۴۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 09 May 2019

به گزارش تابناک، مرتضی صفاری نطنزی، ظهر امروز(پنجشنبه) در جلسه شورای اداری نطنز، اظهار کرد: پیگیر دریافت یک درصد از بودجه نیروگاه اتمی شهید احمدی روشن نطنز برای این شهر هستیم.

وی افزود: در دولت احمدی نژاد در سفرهای استانی وی به نطنز هم سفر کرد و در جمع مردم نطنز قول داد که یک درصد از بودجه هسته ای نیروگاه نطنز به این شهر اختصاص یابد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه این موضوع محقق نشده و اکنون که پیگیری کرده ایم ابتدا می گفتند که مصوبه دولت قبل است و قابل اجرا نیست.

وی تصریح کرد: با پیگیری ها و پافشاری های فراوان، مقرر شد که بودجه یک درصدی نیروگاه اتمی محقق شود و همچنان پیگیر آن هستیم تا این مهم تحقق یابد.

صفاری پیرامون عدم پرداخت یک درصد معادن نطنز، خاطرنشان کرد: با تصویب شورای عالی معادن مقرر شد که یک درصد از درآمد معادن شهر نطنز، به عمران و آبادانی این منطقه اختصاص یابد.

وی گفت: متاسفانه به جز سال گذشته آن هم به صورت بسیار محدود این یک درصد از سوی معادن نطنز اختصاص نیافته و آنها از این امر سر باز می زنند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر گفت: اگر یک درصد بودجه هسته ای و یک درصد درآمد معادن اختصاص یابد بخش اعظمی از مشکلات شهرستان نطنز حل می شود.

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار