امام جمعه سلماس با ابراز تاسف از افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها در کشور گفت: بی‌شک این موضوع سبب فشار بر قشر آسیب‌پذیر جامعه شده و مشکلات فراوانی را برای آنان ایجاد می‌کند بنابراین از وظایف حاکمیت، تامین مسکن مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.
کد خبر: ۷۴۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 10 May 2019
دولت مسکن مناسب برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سلماس با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به اینکه برخی دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند اظهار کرد: این در حالی است که امام خمینی(ره) فرمود تا آخر عمر باید با آمریکا مبارزه کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، هر دولت و ملتی که به آمریکا اعتماد کرده، ضربه خورده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اینک ذخایر ارزی کشور بیش از 120 میلیارد دلار است تصریح کرد: این ذخایر ارزی باید برای اولویت‌ها هزینه شده و از اسراف پرهیز شود.

امام جمعه سلماس در ادامه نیز با اشاره به تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا و کشورهای عضو برجام بیان کرد: در بندهای 26 و 36 برجام آمده که اگر طرف مقابل تعهد خود را نقض کند ایران نیز حق دارد اقدام متقابل انجام دهد.

وی در ادامه با ابراز تاسف از افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها در کشور گفت: بی‌شک این موضوع سبب فشار بر قشر آسیب‌پذیر جامعه شده و مشکلات فراوانی را برای آنان ایجاد می‌کند بنابراین از وظایف حاکمیت این است که مسکن مناسب را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار