مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان: مردم اصفهان تا کنون حدود ۱۴۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق هلال احمر برای استان‌های سیل زده ارسال نموده اند.
کد خبر: ۷۴۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 13 May 2019
به گزارش تابناک، محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به مشارکت و همدلی چشمگیر مردم اصفهان در کمک رسانی به هموطنان مناطق سیل زده گفت: تا کنون حدود ۱۴۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم اصفهان با ۱۳۰ کامیون و تریلی به استان‌های سیل زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: از این ۱۴۰ میلیارد ریال مقدار ۱۲۰ میلیارد کمک‌های غیر نقدی و حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی مردم شریف و نیکوکار اصفهان بوده است که به صندوق‌های هلال احمر استان تحویل داده اند؛ تعدادی از هم استانی‌های عزیز نیز از طریق شماره‌های #۱۱۲*۷۸۰* و #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر ایران واریز کرده اند که هنوز آماری از میزان کمک‌های مردم استان در اختیار ما قرار نگرفته است.

مومنی در ادامه به یکی از هم استانی‌های نیکوکاری که به تازگی مبلغ ۴ میلیارد ریال را برای کمک به مناطق سیل زده استان لرستان در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار داده است اشاره کرد و گفت: هم اکنون همکاران ما برای تحقیق و جست و جوی مناطقی از استان لرستان که به کمک رسانی بیشتری احتیاح دارند اعزام شده اند تا این مبلغ صرف کمک به مناطق شناسایی شده شود.

گفتنی است عزیزان هم استانی می‌توانند برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده از طریق جمعیت هلال احمر استان و یا شماره گیری #۱۱۲*۷۸۰* و #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار