مدیر سازمان دانش آموزی :
مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال رونق تولید و در راستای حمایت از تولید کنندگان ساماندهی کارگاه‌های تولید لباس مدارس را در دستور کار قرار دادیم، ضمن اینکه همه کارگاه‌ها موظف شدند لباس دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید را تا تاریخ 25 شهریور تحویل دهند.
کد خبر: ۷۴۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ 13 May 2019
نشست خبری مدیر سازمان دانش آموزی با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای نشست خبری مدیر سازمان دانش آموزی با اصحاب رسانه،  مسؤل خبرگزاری پانا استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خبرنگاران در ماه مبارک رمضان گفت: بزرگترین درس ماه مبارک رمضان خودسازی است. و اولین و مهم ترین قدم خودسازی هم این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار و خود با نظر انتقادی نگاه کند.
صمد احسانی ضمن تشکر از مدیر سازمان دانش آموزی جهت برگزاری  نشست خبری با اصحاب رسانه  افزود:  از 21 تا 27 اردیبهشت به نام هفته گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه های در سطح مدارس، مناطق و شهرستان های استان برگزار می شود.
احسانی با بیان اینکه  خبرگزاری پانا از خبرگزاری های عمومی کشور است و هدف آن تربیت دانش آموز خبرنگار است گفت: خبرگزاری کانون دانش آموزی (پانا) در تابستان 82 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و اکنون بیش از 15 سال است که به صورت جدی در حال فعالیت در عرصه رسانا است.
مسؤل خبرگزاری پانا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این خبرگزاری  برای دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری از طریق مدیریت دانش آموزی استان دوره های آموزشی رایگان برگزار می کند و دانش آموزان پس از طی دوره های آموزشی تئوری و عملی وارد غرصه خبرنگاری می شوند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان هم طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان طی سال گذشته پرداخت.
سید نظام مرادی با بیان اینکه عضویت مربی پیشتاز استان در هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور یکی از افتخارات سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بود گفت:  طبق ماده هفت اساسنامه سازمان دانش آموزی، وزیرآموزش و پرورش رئیس هیأت امناء است. هیأت امناء بالاترین رکن سازمان دانش آموزی است که وظیفه آن سیاست گذاری و تعیین خط مشی های کلی سازمان و نظارت بر تحقق اهداف آن می باشد.
مرادی افزود: در انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان کشور، برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد  فاطمه نجاتبخش با کسب بیشترین آرا بعنوان رئیس مجمع مربیان خانم و عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی کشور انتخاب شد.
مدیرسازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد.
 سید نظام مرادی ، افزود: ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس با تاکید بر زمان بندی، نظارت بر قیمت‌ها، همسانی و رعایت شیوه نامه و دستور العمل ها اجرایی می‌شود.
 
سازمان

مرادی از هدفگذاری های سازمان دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی و نظارت تغذیه‌ای و بوفه‌های مدارس، مبحث ساماندهی لباس فرم و سرویس مدارس نیز برای سال جدید به سازمان دانش آموزی واگذار شد.
وی افزود: هر سرویس مدرسه باید یک کلاس درس باشد و برای تمامی رانندگان سرویس‌های دانش آموزی، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.
مرادی با تاکید بر مهارت آموزی با محوریت فعالیت‌های ابلاغ شده، اظهار کرد: این آموزش‌ها می‌تواند خروجی مناسبی را رقم بزند.
مرادی با بیان اینکه اردوهای آموزشی و کارهای تشکیلاتی از دیگر محور فعالیت‌های این سازمان است، ابراز کرد: طی سال گذشته با همکاری دستگاه‌های متولی و یاریگری آموزش و پرورش، اردوهای آموزشی و تشکیلاتی در مرحله استانی با پوشش ۳۰۰ دانش آموز عملیاتی شد.
وی ابراز داشت: منتخبین این برنامه به مسابقات کشوری اعزام شدند و برای اولین بار توسط دانش آموزان اعزامی استان کسب رتبه و مقام را داشتیم.
مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: توسعه و رشد حس نوع دوستی و پوشش نیازهای دانش آموزان نیازمند از دیگر فعالیت‌های اجرا شده است و این مهم طی سال گذشته در تمام مدارس محقق شد.
مرادی با بیان اینکه طی سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اجرایی شد، عنوان داشت: اقدامات مناسبی در این بخش محقق شد.
مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی، ابراز داشت: مهارت آموزی و آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های زندگی از جمله هدفگذاری های انجام شده این سازمان است.
مرادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر جامعه هدف ما در سازمان دانش آموزی است و امید است به نحو شایسته در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
مرادی به تحقق آموزش‌های به روز اشاره کرد و اظهار داشت: مانورها و آموزش‌ها در حوزه زلزله در مدارس مختلف اجرایی و آموزش شرایط پناه گیری و کاهش خطرات در زمان زلزله را نیز داشتیم.
مدیر سازمان دانش آموزی استان از برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در سطح مناسب و با حضور جامعه هدف عملیاتی شد.
 
سازمان

مرادی با اشاره به فعالیت‌های تشکل پیشتاز دانش آموزی، اظهار کرد: طی سال تحصیلی گذشته خبرنگار پیشتاز به چارت این مجموعه افزوده شده و دانش آموزانی در سطح مدارس آموزش داده می‌شوند.
مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان دانش‌آموزی از دانش‌آموزان که می‌توانند برای فضای مجازی برنامه‌های خوب طراحی کنند دعوت به عمل می‌آورد.
مرادی در خصوص اختتامیه مجلس هشتم و افتتاحیه مجلس نهم دانش آموزی گفت: به عنوان یکی از استان‌های قطب سوم میزبانی خوبی اعضای مجلس دانش‌آموزی استان داشتیم.

مرادی به برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی آینده اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید مسائل اقتصادی و درآمدزائی در دستور کار این سازمان است که در همین خصوص ساماندهی بوفه‌های مدارس، واگذاری مدیریت حمل و نقل دانش‌آموزی که راهکار لازم در این خصوص ارائه شده و ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش‌آموزی برنامه‌های مهم سال آینده است.
مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال رونق تولید و در راستای حمایت از تولید کنندگان ساماندهی کارگاه‌های تولید لباس مدارس را در دستور کار قرار دادیم، ضمن اینکه همه کارگاه‌ها موظف شدند لباس دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید را تا تاریخ 25 شهریور تحویل دهند.
وی به برنامه‌های شاد در مدارس و نظارت مربیان پیشتاز بر آنها خبر داد و گفت: اجرای فریاد شادی متناسب با فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس برگزار شده ضمن اینکه اجازه ورود هیچ برنامه غیرمجازی را به مدارس نداده و نمی‌دهیم.
این مسوول به خطرات و آسیب‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: برخی مهارت‌ها را می‌توان از طریق فضای مجازی به دانش‌آموزان آموخت اما اگر برای فضای مجازی برنامه‌ای نداشته باشیم آسیب‌های آن در کمین دانش‌آموزان است.

مرادی همچنین از برگزاری آئین تجلیل از فعالین و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار