در ماه مبارک رمضان سینماها میزبان فیلم‌های جدیدی شده‌اند، «سامورایی در برلین»، «خانه دیگری»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2» و «به دنیا آمدن» چند روزی است مهمان اصفهانی‌ها شده‌اند.
کد خبر: ۷۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 16 May 2019

به گزارش تابناک، در ماه مبارک رمضان سینماها میزبان فیلم‌های جدیدی شده‌اند؛ در این میان نام سینماهای سپاهان، پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر، سینما فلسطین و قدس به چشم می‌خورد، هر یک از سینماهای نام برده شده میزبان فیلم‌های جدیدی با عنوان‌های «سامورایی در برلین»، «خانه دیگری»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2» و «به دنیا آمدن» و همچنین فیلم‌های دیگری شده‌اند.

* پردیس سینمایی ساحل

پردیس سینمایی ساحل میزبان فیلم‌های «به دنیا آمدن»، «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «پیشونی سفید2»، «چهار انگشت»، «ژن خوک»، «زندانی‌ها»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش‌و نیم» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «یه‌وا» شده است.

این فیلم‌ها هر کدام در یکی از سالن‌های این سینما به اکران درمی‌آیند؛ ساعت شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:15 است و تا ساعت 23:59 ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها به پردیس سینمایی ساحل مراجعه کنند و با تهیه بلیت پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

6 فیلم با عنوان‌های «سامورایی در برلین»، «نبات»، «تگزاس2»، «چهار انگشت»، «زندانی‌ها» و «متری شیش‌و نیم» در این سینما اکران خواهند شد؛ ساعت آغاز هر یک از این فیلم‌ها 10:15 است و ساعت پایانی سینما تا 23:59 خواهد بود،علاقه‌مندان و سینما دوستان می‌توانند در ساعت‌های مشخص شده به این سینما بروند و با انتخاب فیلم مورد علاقه خود آن را تماشا کنند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

فیلم‌های «خانه دیگری»، «سامورایی در برلین»، «نبات»، «وکیل مدافع»، «تگزاس2»، «چهار انگشت»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش‌و نیم» و 2 فیلم از هنر و تجربه با عنوان‌های «بهاریه فیلم کوتاه» و «انیمیشن پا کوچولو» بر روی پرده نقره‌ای این سینما خواهد رفت؛ ساعت شروع میزبانی این فیلم‌ها ازمردم 10:15 و ساعت پایانی این فیلم‌ها تا 23:15 خواهد بود.

* سینما سپاهان

سینما سپاهان 3 فیلم «سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «زندانی‌ها» را اکران خواهد کرد؛ علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها از ساعت 10:30 به این سینما مراجعه کنند و تا ساعت 23:00 که سانس آخر این فیلم‌ها است به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازند.

* سینما قدس

در این سینما فیلم‌های «سامورایی در برلین»، «تگزاس2» و «متری شیش‌و نیم» از ساعت 10:30 اکران خواهد شد و تا ساعت 23:00 ادامه خواهند داشت؛ همچنین در این میان سینما فلسطین میزبان دو فیلم «تگزاس2» و «متری شیش‌و نیم» خواهد بود، شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:30 خواهد بود و تا ساعت 23:00 ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان و سینما دوستان می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها در ساعت‌های مشخص شده به این سینماها بروند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

* معرفی فیلم

   فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی و تهیه کنندگان هوشنگ نوراللهی در ژانری اجتماعی ساخته شده است؛ این فیلم با بازی بازیگرانی همچون شهاب حسینی، نازنین فراهانی، ستایش محمودی، معصومه رحمتی و تینا اسدی اکران خواهند شد، موضوع

فیلم از این قرار است «سعید مرد چهل‌وچهار ساله‌ای که همسرش را سال‌ها پیش در یک سانحه از دست داده با دختر دوازده ساله‌اش نبات زندگی آرام و شیرینی را در تهران سپری می‌کند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همه آن‌ها دستخوش تغییراتی می‌شود...».

* جدول فروش

در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران سینماها فیلم «تگزاس2» است؛ این فیلم پس از گذشت 4 هفته در 159 سینما بیش از 2 میلیارد و 170 میلیون تومان فروش داشته است، بر این اساس اولین فیلم پرفروش معرفی شده است، دومین فیلم پرفروش جدول فیلم سینمایی «متری شیش‌و نیم » است که پس از گذشت 8 هفته در 145 سینما بیش از 969 میلیون تومان فروش خود را داشته است.

منبع: فارس
برچسب ها: اصفهان ، سینما ، ماه رمضان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار