فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امشب به پایان رسید که مسجدسلیمانی ها در نهایت در لیگ ماندند.
کد خبر: ۷۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲ 17 May 2019

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب به صورت همزمان آغاز شد.

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن

نفت مسجدسلیمان در دیداری خانگی و حساس رو در روی ذوب آهن قرار گرفت و به تساوی ۲ بر ۲ رسید و با این نتیجه و شکست سپیدرود، در لیگ ماندگار شد.

نفت در دقیقه ۲۲ با گلزنی مهران درخشان مهر از حریف اصفهانی خود عقب افتادند. حکیم نصاری نیز در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی برای نفت گلزنی کرد تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مجتبی بیژن در دقیقه ۶۶ برای نفت گلزنی کرد و در حالی که بازی با حساب ۲ بر یک به سود نفت رو به پایان بود، ذوب آهن در وقت‌های اضافه بازی را به تساوی کشاند.

فولاد - تراکتورسازی

همچنین فولاد در دیداری خانگی به مصاف تراکتورسازی رفت. این بازی برای تراکتوری‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بود زیرا با برد در این دیدار و لغزش پدیده، این تیم تبریزی بود که به سهمیه آسیایی می‌رسید.

این بازی پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید؛ تراکتور در دقیقه ۹ به گل رسید ولی داور به نشانه آفساید آن را مردود اعلام کرد. در ادامه نیز پریرا در دقیقه ۳۶ برای فولاد گلزنی کرد.

در نیمه دوم و دقیقه ۵۴ اکبر ایمانی برای تراکتور گلزنی کرد. اشکان دژاگه در دقیقه ۸۰ گل دوم تیم تبریزی را به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و پریرا در دقیقه ۹۰ دبل کرد و گل تساوی فولاد را وارد دروازه تراکتور کرد.

فولاد با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده هشتم به کار خود در لیگ برتر پایان داد.

نفت آبادان - سایپا

نفت آبادان هم در دیداری خارج از خانه به مصاف سایپا رفت و با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

سایپا در دقیقه ۳۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آرمان رمضانی این موقعیت را به گل تبدیل نکرد. در ادامه نیز نفت توانست در دقیقه ۵۸ از موقعیت پنالتی که نصیب آن شده بود استفاده کند و به گل برسد.

در ادامه درخشش هفته‌های اخیر فاخر تهامی و عقیل کعبی برای تیم آبادانی گلزنی کردند تا نفت با پیروزی پرگل لیگ برتر را به پایان برساند.

نفت با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و با یک رده صعود در جدول در رده نهم قرار گرفت.

سپاهان - اسنقلال خوزستان

استقلالی‌ها که از هفته‌ها پیش سقوط‌اش به لیگ یک مسجل شده بود، امروز در دیداری خارج از خانه رودرروی سپاهان قرار گرفت.

این دیدار برای اصفهانی ها از اهمیت بسیاری برخوردار بود زیرا در صورت برد برابر استقلال خوزستان و لغزش پرسپولیس می توانستند به جام قهرمانی برسند و اگرچه سپاهان با با گل های کیروش استنلی و پورقاز استقلال خوزستان را شکست داد ولی با توجه به پیروزی پرسپولیس برابر پارس جنوبی، دست این تیم اصفهانی از جام کوتاه ماند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار