تیمور کرمی‌مقدم با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۳۱۲ کودک یتیم و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند گفت: این کودکان توسط ۳ هزار و ۸۴۵ حامی حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 17 May 2019
مدیر کمیته امداد ملایر از پیش‌بینی جذب یک‌هزار حامی برای ایتام ملایری در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، کرمی‌مقدم با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با هفته اکرام و ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان جذب حامیان را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۳۱۲ کودک یتیم و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند گفت: این کودکان توسط ۳ هزار و ۸۴۵ حامی حمایت می‌شوند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه ۴۰ درصد از حامیان از تهران هستند تصریح کرد: درآمد سال گذشته واحد اکرام و ایتام این نهاد در راستای حمایت از ایتام و طرح محسنین ۴ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار حامی دیگر جذب شود گفت: در هفته اکرام و ایتام برای جذب حامیان ۱۳ پایگاه در نظر گرفته شده که در سطح شهر، بقاع متبرکه و میعادگاه‌های نماز جمعه فعال خواهند بود.

کرمی‌مقدم افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال کمک حامیان به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلبون تومان برسد که نسبت به سال گذشته رشد دارد.

وی از ضیافت سفره‌های افطاری برای مددجویان خبر داد و گفت: هر سال سفره‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود که امسال نیز بیش از ۵ هزار نفر از مددجویان از سفره‌های افطاری بهره‌مند می‌شوند.

 مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با مشارکت خیران و مسوولان در راستای رفع مشکلات خانواده‌های زیر پوشش انجام می‌شود.

وی گفت: سال گذشته ۲۰۰ خانواده مورد سرکشی و تفقد قرار گرفت که امسال نیز تا پایان ماه رمضان از ۴۰۰ خانواده سرکشی می‌شود.

کرمی‌مقدم توزیع سبد کالایی ماه رمضان بین خانواده‌های زیر پوشش را ۴۵۰ مورد دانست و افزود: این تعداد امسال به ۶۰۰ مورد می‌رسد.

وی از جمع‌آوری ۳۸۰ میلیون تومان زکات فطریه طی سال گذشته در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان زکات فطریه امسال به ۸۰۰ میلیون تومان برسد که صرف امور درمانی، تهیه جهیزیه، مسکن و معیشت خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار