کد خبر: ۷۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 18 May 2019

 

 
رقابت های هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی جمعه شب برگزار شد که صحنه های زد و خورد در یکی از بازی های لیگ برتر در صدر اخبار قرار گرفت.

به گزارش وبسایت نود، در مهمترین بازی هفته ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ، تیم صدر جدولی شهرداری بم که هفته ی گذشته ترمز پیروزی های مستمرش توسط سیرجانی ها کشیده شده بود، به مصاف سپاهان اصفهان رفت و در نهایت با هت‌تریک زهرا قنبری خانم گل لیگ، دختران اصفهان را دست خالی و تنها با یک گل راهی خانه کرد

ملوان بندر انزلی بعد از یک هفته کش و قوس های فراوان و مشخص نبودن مکان برگزاری مسابقه، بالاخره در تهران و در استادیوم درفشی فر مقابل راه یاب ملل مریوان صف آرایی کرد و در حالیکه با نتیجه ی دو بر صفر بازی را به حریف واگذار کرده بود با دو گل افسانه ی اقبال و معصومه حسرتی، کامبک این هفته ی لیگ را رقم زد و با یک امتیاز مکان خود در رده ی ششم جدول را حفظ کرد

همیاری آذربایجان غربی هم در اولین بازی خود با سرمربی جدید با به راه انداختن جشنواره‌ی گل و نتیجه ی هفت بر یک مهمان خود آذرخش تهران را بدرقه کرد.

در دیگر بازی این هفته پالایش گاز ایلام با دو گل از سد سپیدار قائمشهر گذشت و با کسب سه امتیاز این مسابقه زنگ خطر را برای انزلی چی ها و مریوانی ها به صدا در آورد.

تیم خلیج فارس شیراز که همچنان منتظر تغییر نام و اسپانسرگیری است و بدون برد در انتهای جدول قرار داشت در یک بازی نزدیک با نتیجه ی یک بر صفر پارس جنوبی بوشهر را مغلوب کرد تا با کسب اولین برد فعلا از قعر جدول فرار کرده و در جایگاه دهم قرار بگیرد.

در جنجالی ترین بازی این هفته، دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند که دقایقی از این بازی با زدو خورد بازیکنان دو تیم به خشونت کشیده شد و بالاخره با مداخله ی مربیان و مسئولان و البته اخراج دو بازیکن تیم کرمانی، با خاتمه ی درگیری ها مسابقه به روال عادی بازگشت تا در نهایت سیرجانی ها با نشاندن دو توپ به تور دروازه ی ذوب و کسب هر سه امتیاز بازی، به خانه برگردند.

در جدول رقابتها و تا پایان هفته ی شانزدهم شهرداری بم با ۴۶ امتیاز همچنان صدر نشین است و شهرداری سبرجان و سپاهان اصفهان هر کدام با ۳۹ و ۳۴ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار