مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 87 درصد از تماس هایی که با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برقرار می شود منتج به عملیات نمی شود.
کد خبر: ۷۴۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 18 May 2019

به گزارش تابناک، محسن گلابی با بیان اینکه بازار اصفهان یکی از تفاهمنامه هایی است که ثبت جهانی شده گفت: باید در راستای این ثبت تاریخی امانتدار خوبی باشیم.
وی در ادامه با تاکید به اینکه بازار اصفهان با عرض کم و سد معابر مختلف برای عبور خودروهای آتش نشانی ر حین وقوع حادثه با مشکلاتی روبه روست همچنین در سقف بازار انباشتی از سیم های برق را شاهد هستیم در حالی که داکت هایی در کف بازار وجود دارد و باید سیم های برق از آنجا عبور کندگفت: ادارات مختلف در راستای ایمنی بازار اصفهان باید وارد عمل شوند همچنین ضروری است تا سیم های موجود در سقف بازار اصفهان باید اصلاح و جمع آوری شوند.
گلابی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تنها به سرویس دهی محدوده خدماتی خود اکتفا نمی کند، اضافه کرد : این سازمان به روستاها، شهرهای اطراف و دیگر استان هایی که نیازمند امدادخواهی هستند خدمات ارائه می دهد.
این مسوول شهرداری اصفهان با اشاره به اولویت های کاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: افتتاح 2 ایستگاه جدید، کلنگ زنی حدود هشت ایستگاه، افزایش و ارتقا نیرو و ارتقا شغلی از اولویت های کاری این سازمان است.
وی ادامه داد : تلاش می شود طی سال های آتی تعداد ایستگاه آتش نشانی از 24 به 40 ایستگاه برسد.
گلابی خاطرنشان کرد: حادثه و حریق هایی را شاهد هستیم که عامل این حوادث اتصال برق بوده است.
وی تعداد کل عملیات امدادو نجات و اطفای حریق سال 97 را 10 هزار و 79 مورد اعلام کرد و گفت : متوسط روزانه تعداد حریق و حادثه در سال گذشته 28 مورد در روز بوده است.
وی درصد کاهش آمار آتش سوزی ها در سال گذشته را منفی 19 درصد دانست و گفت: 2 درصد از آمار حوادث در سال گذشته رشد داشته است.
وی با بیان اینکه 61 درصد از آمار گزارشات به حوادث اختصاص دارد، بیان کرد: 39 درصد از آمار کل گزارشات شامل آتش سوزی ها می شود.
گلابی با اشاره به کاهش 23 درصدی آمار کل فوت شدگان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیان کرد: آمار کل نجات یافتگان در سال گذشته نسبت به سال قبل تر 16 درصد افزایش داشته است.
وی از کاهش 32 درصدی آمار حریق ضایعات نسبت به سال 96 خبر داد و افزود: این نوع حریق حدود 41 درصد از آمار کل آتش سوزی ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آمار فوت شدگان حوادث گازگرفتگی در سال 97، پنج نفر است که در مقایسه با سال قبل از آن که 13 نفر بوده 61 درصد کاهش را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی چهارراه پروین با نام چهارراه آتش نشانی نامگذاری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار