هواشناسی اصفهان با صدور اخطاریه ای نسبت به سیلابی شدن ناگهانی و موقت رودخانه ها و مسیل های این منطقه در روز دوشنبه هشدار داد.
کد خبر: ۷۴۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 19 May 2019

به گزارش تابناک، اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد : با توجه به تشدید شرایط نا پایدار جوی از بعدازظهر تا اوایل شب روز دوشنبه (فردا) شرایط تشدید بارشهای رگباری ناگهانی همراه با رعد و برق، صاعقه، وزش باد شدید و طوفان لحظه ای و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در نواحی شمال غرب، غرب و جنوب استان وجود دارد.
در اخطاریه این سازمان از هموطنان خواسته شده تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و به ارگان های مربوطه توصیه شده تا تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را بیندیشند.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در این مورد افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم نا پایداری جو تا اواخر هفته است و در بیشتر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ در ساعات بعدازظهر و شب پیش ‌بینی می‌شود.
حجت الله علی عسگریان اظهارداشت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در برخی مناطق استان یک تا 2 درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)،افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار و رعدوبرق و برای روز سه شنبه، افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار و رعدو برق پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار