درخشش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای ششمین سال متوالی
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان، موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس و لوح تقدیر شد .
کد خبر: ۷۴۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 20 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ این واحد در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان در محورهای ارتباطات رسانه ای ، محتوا سازی ، نوآوری و فعالیت های پیشرو و مسئولیت اجتماعی از سوی هیات داوران جشنواره به عنوان روابط عمومی برگزیده انتخاب شد .


در آیین اختتامیه این جشنواره که عصر دیروز و در آستانه میلاد مسعود امام حسن مجتبی(علیه السلام)  و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، با حضور استاندار اصفهان ، شهردار ، تنی چند از اعضای شورای شهر و سایر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی و نیز نمایندگان رسانه های جمعی اصفهان در سالن همایش اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد ، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر و کسب عنوان روابط عمومی برتر در محورهای چهارگانه یادشده این جشنواره شد.

 

گفتنی است روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان سال گذشته نیز رتبه برتر در بخش های ارتباطات رسانه ای ، انتشارات ، تبلیغات و مراسم این جشنواره را کسب کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار