رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه شهرداری کرج نباید کمپین انتخاباتی شود گفت: مدیریت شهری نهادی غیرسیاسی است.
کد خبر: ۷۴۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 22 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عباس زارع با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، با تأکید بر اینکه شهرداری کرج نباید کمپین انتخاباتی شود، اظهار کرد: مدیریت شهری نهادی غیرسیاسی است، ارائه خدمات به شهروندان وظیفه اصلی است که باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید در راستای وظایف تعریف‌شده حرکت کند، گفت: این در حالی است که زمان انتخابات شائبه‌هایی به وجود می‌آید که مجموعه شهرداری و یا اشخاصی که وابسته به این نهاد مردمی هستند از امکانات این مجموعه به‌صورت غیرمستقیم موافق یا علیه فردی در انتخابات استفاده می‌کنند.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه در برخی موارد نیز چیدمان نیروها به‌گونه‌ای است که گرایش به یک نامزد انتخاباتی احساس می‌شود، گفت: وظیفه‌داریم از تبدیل‌شدن شهرداری به کمپین انتخاباتی جلوگیری کنیم، به‌عنوان عضوی از شورا با ارائه توصیه‌هایی خواستار رعایت این موارد شده‌ام.

زارع تأکید کرد: در این میان روابط عمومی‌ها نیز به دلیل ارتباطات تنگاتنگ با مردم لازم است به این ملاحظات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: هرگونه سوءاستفاده از امکانات مادی شهرداری یا بهره‌گیری از کارکنان شهرداری در ساعات اداری موافق یا علیه یک کاندیدای انتخاباتی درواقع سوءاستفاده از امکانات عمومی منظور می‌شود و کاملاً خلاف و غیرمجاز است.

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه در حد توصیه این مسئله را اعلام کرده‌ایم، گفت: در این میان همگی باید حواس‌جمع باشیم تا در چیدمان نیروها، انتصابات و موارد این‌چنینی به سمت و سویی نباشد که گمان مردم بر این باشد که شهرداری دارد به کمپین انتخاباتی برای فرد یا افرادی خاص تبدیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار