معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد:
معاون اول قوه قضاییه یکی از مشکلات دستگاه قضایی را طولانی شدن رسیدگی به پرونده هادانست اظهار کرد: مشورت کردن یکی از راه هایی است که می تواند روند رسیدگی را کوتاه تر کند زیرا بسیاری از موارد چند وجهی است و نیازمند مشورت با دیگران است. 
کد خبر: ۷۴۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 23 May 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه افرادی با احتکاراجناس، تقلب، توزیع دیرهنگام و گرفتن ارز دولتی و واردات نکردن کالا، چوب لای اقتصاد کشور می گذارند گفت: ضرورت دارد با افرادی که به راحتی چوب لای چرخ تولید می گذارند و با ندادن مجوز و تسهیلات و ارز به تعهد خود عمل نمی کنند و تشدید فشار به مردم می پردازند بدون هیچ گذشتی برخورد کرد. 
حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه با تاکید بر اینکه با افرادی که با ایجاد ناهنجاری، تظاهر به قانون شکنی و رفتارهای جسورانه و متحجرانه در زمین دشمن بازی می کنند نمی توان با زندان و شلاق برخورد کرد عنوان کرد: باید مجموعه کارهایی علیه آنها انجام شود نباید در مقابل این افراد در حال انفعال قرار گیریم زیرا اگر ما عقب نشینی کنیم آنها لحظه به لحظه جلوتر می آیند. 
وی یکی از مشکلات دستگاه قضایی را طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها دانست اظهار کرد: مشورت کردن یکی از راه هایی است که می تواند روند رسیدگی را کوتاه تر کند زیرا بسیاری از موارد چند وجهی است و نیازمند مشورت با دیگران است. 
حجت الاسلام محسنی اژه ای همچنین با تاکید بر فعالیت شوراهای حل اختلاف و انتخاب آنها از بین افراد صاحب نفوذ و صاحب کلام گفت: باید در این شوراها سعی بر صلح و سازش 70 درصدی پرونده ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار