استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: امروزه آن طور که باید از فناوری های نوین در بهره برداری از معادن کشور استفاده نمی شود اما اصفهان باید در این امر پیشتاز و پیش قدم شود و صنعت معدن استان را با تکنولوژی های جدید بروز رسانی کند.
کد خبر: ۷۴۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 25 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای معادن استان اظهار داشت: معدن کاران افراد شریفی هستند که رزق و روزی خود را از دل سنگ به دست می آورد که این امر، کار خطیر و بسیار ارزنده ای است.

وی با اشاره به اثرات مخرب سیل، ادامه داد: قرار شد تا تعدادی از خانه های آسیب دیده از سیل اخیر در پل دختر توسط فعالان صنعت معدن استان اصفهان بازسازی شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد:  روند توسعه روندی تک بعدی نیست بلکه برای گسترش آن باید تمامی جوانب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و.... را در نظر گرفت البته حفظ محیط زیست نیز در این خصوص ضروری به نظر می رسد چراکه معادن در برخی موارد آلودگی های زیست محیطی ایجاد می کنند که باید به خوبی آنها را دفع و مدیریت کرد.

وی افزود: امروزه آن طور که باید از فناوری های نوین در معادن کشور استفاده نمی شود اما اصفهان می تواند در این امر پیشتاز و پیش قدم شده و صنعت معدن استان را با تکنولوژی های جدید بروز رسانی کند.

رضایی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز به فکر معدن کاران هم هستیم، گفت: ۲۳ میلیارد تومان برای حمایت از این صنعت در نظر گرفته شده که پیگیر پرداخت آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی، فشارهایی را بر مردم ایجاد کرده است که باید با همدلی، وفاق و تعامل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها ی استان بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار