اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به تشدید بارش موقتی، طوفان لحظه ای و وقوع صاعقه در مناطق مستعد و کوهپایه ها در این منطقه هشدار داد.
کد خبر: ۷۴۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 26 May 2019

به گزارش تابناک، در این اطلاعیه آمده است : با توجه به ناپایداری های جوی، بارش های رگباری بهاری همراه با رعد و برق و تند باد موقتی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطق غرب، جنوب غرب و نیمه شمالی استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می شود.

در این اطلاعیه افزوده شده است : بر اساس ویژگی های فصل بهار شرایط تشدید بارش موقتی، طوفان لحظه ای و وقوع صاعقه در مقیاس محلی بویژه در مناطق مستعد و کوهپایه ها وجود دارد و باید تمهیدات لازم در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان نیز به ایرنا گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم شرایط جوی ناپایدار بر روی استان تا اواخر هفته است و در بیشتر مناطق از بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید(تندبادموقتی) و رگبارهای بهاری و رعد و برق به‌ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می شود.  

حجت الله علی عسگریان اظهارداشت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدیدتا شدید و در اواخر وقت رگبار پراکنده و رعدوبرق  و برای روز سه شنبه،  کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

برچسب ها: اصفهان ، هواشناسی ، طوفان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار