رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: تلاش ما بر این است که سینما فلسطین به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده شود.
کد خبر: ۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 10 August 2015
رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: تلاش ما بر این است که سینما فلسطین به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده شود.

به گزارش فارس؛سیدمحمدباقر حسینی‌سیر درنشست همفکری با رسانه‌های همدان اظهار کرد: حوزه هنری به دنبال برگزاری کارهای شاخص و منسجمی است که براین اساس به دنبال همسو شدن با رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه رسالت کار خبرنگاران اطلاع‌رسانی دقیق و مبتنی بر اصل است، افزود: خبرنگار در چرخه تولید خبر باید با حفظ امانت پیش رود.

رئیس حوزه هنری همدان در ادامه با اشاره به اینکه کار عمرانی سینمافلسطین به اتمام رسیده و تنها تجهیزات آن باقی مانده است، بیان کرد: تلاش ما بر این است که سینمافلسطین به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده شود.

وی بیان کرد: مجموعه‌های اقماری اداره ارشاد در آستانه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان ممکن است به تجهیز این سینما کمک کنند که در غیر این صورت حوزه هنری رایزنی‌های خود را ادامه خواهد داد.

حسینی‌سیر در خصوص تدوین دانشنامه همدان نیز گفت: این دانشنامه در 6 مرحله تعریف شده که در مرحله نخست 16 کتاب آماده شده که به محض تأمین بودجه زیر چاپ می‌رود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود دانشنامه 25 جلد باشد، بیان کرد: شورای علمی تأسیس شده و با همکاری معاونت سیاسی 10 گروه با حضور اساتید مختلف تشکیل شده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری همدان نیز گفت: امروزه با احاطه فناوری اطلاعات در زندگی روزمره، اگر خبرنگاری وجود نداشته باشد، ارتباط مردم با جامعه و مسئولان نیز قطع خواهد شد.

تیمور آقامحمدی با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی اساتید همدان در نگارخانه حضرت ابوالفضل(ع) تهران برپا خواهد شد، بیان کرد: این نمایشگاه 16 شهریورماه برپا شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار