شهردار منظریه گفت: نخستین پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان اصفهان در شهر منظریه احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 28 May 2019

سید علی مرتضوی با بیان اینکه شهرداری منظریه در تلاش است تا با ایجاد درآمدهای پایدار شهری مشکلات اقتصادی را که بیشتر شهرداری‌های کوچک با آن درگیر هستند به حداقل کاهش دهد، اظهار داشت: احداث شهرک صنعتی شیخ بهایی در مسیر جاده اصفهان- شیراز که محل استقرار صنایع کوچک و متوسط است یکی از این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه شهرک شیخ بهایی از سال 92 تاکنون درآمدهای پایدار خوبی را برای شهرداری از محل فروش زمین و دریافت عوارض داشته است، افزود: ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده‌ای به عنوان بزرگترین مجتمع خدماتی جنوب استان اصفهان در زمینی به مساحت 3 هکتار با مشارکت بخش خصوصی یکی دیگر از طرح‌ها است که سال گذشته با کلنگ‌زنی آن از نظر درآمد پایدار آورده مناسبی برای شهرداری دارد.

شهردار منظریه با بیان اینکه قرار گرفتن شهر منظریه در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب کشور این شهر را در یک موقعیت استراتژیک خاص قرار داده است، گفت: شهر در مسیر جاده اصفهان به شیراز است به دلیل همین موقعیت ساخت مجتمع بین‌راهی در دستور کار قرار گرفته، مجتمعی که علاوه بر فضاهای مربوطه پیش‌بینی ساخت هتل هم در آن انجام ‌شده است.

وی با اشاره به ایجاد نخستین پایگاه اورژانس هوایی در جنوب استان اصفهان در شهر منظریه بیان کرد: با پیگیری‌های شهرداری و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا و اورژانس 115 استان اصفهان نخستین پد اورژانس هوایی جنوب استان اصفهان در شهر منظریه جانمایی شد.

مرتضوی با بیان اینکه پد اورژانس هوایی در شهریورماه 98 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: کارشناسان اورژانس هوایی استان در بازدیدی که از نقاط پیشنهادی شهر داشتند، یک نقطه را تأیید کردند و قرار شد عملیات ساخت این پد هوایی به مساحت یک هزار متر مربع توسط شهرداری اجرا شود تا شهر منظریه به جرگه شهرهای دارای اورژانس هوایی بپیوندد.

وی با اشاره به ایجاد دو پارک بزرگ در شهر منظریه، تصریح کرد: ایجاد پارکی به مساحت 4 هکتار جنب جاده شیراز و پارک دیگر به مساحت 2 هکتار جنب کمربندی شهرضا آغاز شده است و با احتساب باغ بانوان، سرانه فضای سبز که در گذشته برای هر نفر 23 سانتی‌متر بوده امسال به 8 متر می‌رسد.

شهردار منظریه با بیان اینکه سرانه فضای سبز در سال 97 در منظریه 40 برابر شده است، خاطرنشان کرد: پردیس فرهنگی، ورزشی شهر منظریه یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این شهر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با اعتبار 200 میلیون تومان است که درصدد هستیم با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آن را ایجاد کنیم و شامل سالن اجتماعات، پارک و سالن ورزشی است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اصفهان ، شهرضا ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار