معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای پروژه پارک حاشیه خیابان‌ها، مُصر هستیم نقاط ضعف گذشته را تکرار نکنیم و با رفع نقاط ضعف وارد مراحل اجرایی این پروژه شویم.
کد خبر: ۷۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 29 May 2019
به گزارش تابناک، علیرضا صلواتی با بیان اینکه بهره برداری از پارک حاشیه برخی خیابان‌های اصفهان از دو جنبه بررسی می‌شود، مرحله اول اخذ مجوزهای قانونی از شورای ترافیکی استان، شورای اسلامی شهر و فرمانداری اصفهان بود که در هفته گذشته اخذ شد.
 
وی ادامه داد: مرحله دوم آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این طرح است که مصر هستیم نقاط ضعف گذشته را تکرار نکنیم و با رفع نقاط ضعف وارد مراحل اجرایی این پروژه شویم، این طرح در دست فرهنگ سازی است و پس از ماه مبارک رمضان تبلیغات فرهنگی آغاز می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از زیرساخت الکترونیکی این پروژه خبرداد و تصریح کرد: اپلیکیشن و سایت این پروژه در حال آماده سازی است و بر این باورم تابستان امسال این طرح عملی خواهد شد و باید گفت دلیل طولانی شدن پروژه پارک حاشیهِ خیابان‌ها این است که تمام نقاط ضعف به حداقل برسند.
 
صلواتی در خصوص بازگشایی مترو در روزهای جمعه، خاطرنشان کرد: بازگشایی مترو در عید نوروز تجربه ثمر بخشی بود که به دنبال آن مترو در مناسبت‌های پیش رو باز خواهد بود، در بحث روزهای جمعه همچنان پیگیر هستیم و در تلاشیم فاصله‌های زمانی مترو را کاهش و ساعات کار مترو را افزایش دهیم و تاکید آقای شهردار هم بر این است متروی اصفهان با حداکثر ظرفیت فعالیت کند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار