استاندار اصفهان، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت : خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی مسلمانان جهان در این روز رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد.
کد خبر: ۷۴۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 29 May 2019

عباس رضایی در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شورانگیز امت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی است و ایشان فرمودند: "روز قدس، یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است".

استاندار اصفهان یادآور شد: بی شک رستاخیز شورانگیز و و کاخ آرزوهای خام و دست نایافتنی آنان را در هم فرو می‌ریزد.

وی بیان داشت: امسال همچون سال‌های گذشته مردم غیور و انقلابی استان با شرکت فعال و حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت‌های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز می‌دارند و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر خواهند داد.

رضایی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه استان خواست تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور باشکوه داشته و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کنند و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار