استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: مسجدالقصی قبله اول مسلمانان بوده و دفاع از آن هیچ تفاوتی با دفاع از خرمشهر برای ما ندارد چراکه این امر در راستای اجرایی کردن آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۵۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 01 June 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در مراسمی که با حضور تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناسبت آزادسازی خرمشهر با عنوان "فاتحان خرمشهر" برگزار شد، اظهار کرد: همان نگرشی که رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر داشتند امروز هم در ارتباط با روز قدس و آزادسازی فلسطین و مسجدالقصی وجود دارد.

وی ادامه داد: مسجدالقصی قبله اول مسلمانان بوده و دفاع از آن هیچ تفاوتی با دفاع از خرمشهر برای ما ندارد چراکه این امر در راستای اجرایی کردن آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان با اشاره به فضای همدلی و همکاری خوب رزمندگان با مدیران در استان، گفت: هدف از این جلسه به نمایش گذاشتن وحدت و همزبانی، تعامل و همفکری دوجانبه در خصوص بررسی و حل مشکلات استان است.

وی اضافه کرد: محصولات فرهنگی بسیار خوبی همچون کتاب با موضوع جنگ تحمیلی در استان اصفهان در حال تهیه و تولید است که امیدواریم در موزه دفاع مقدس گردآوری شود تا بازدیدکنندگان بوی‍‍ژه نسل جوان هرچه بیشتر با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان آشنا شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: همواره قدردان شهدا و خانواده ایثارگران هستیم چراکه زنده نگه داشتن حماسه آفرینی های جنگ هشت ساله ایران و عراق تا همیشه باعث غرور و مسرت و سربلندی ماست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
نوچ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار