پایگاه‌های اهدای خون استان در ایام عید سعید فطر فعال هستند.
کد خبر: ۷۵۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 02 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، بنا بر اعلام اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با  توجه به کاهش اخیر ذخایر خونی استان از همه مومنان نیکوکار دعوت می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون  به یاری بیماران نیازمند اهتمام ورزند .

 

بر اساس این گزارش نیاز به همه گروه‌های خونی اعلام و تاکید گردیده در صورتی که مراجعه داوطلبان در چند روز آینده به پایگاه‌ها افزایش نیابد پاسخگویی به بیماران با چالش مواجه خواهد گردید زیرا میزان مصرف فراورده‌های خونی پس از ماه مبارک رمضان با احتمال افزایش همراه است.

 

همچنین در این اطلاعیه از مسئولان مراکز اداری، خصوصی، نهادهای مردمی، جمعیت‌ها و گروه‌های مختلف اجتماعی دعوت گردیده است تا در صورتی که آمادگی و امکان استقرار پایگاه سیار را جهت اهدای خون گروهی در محل فعالیت خویش دارند با تماس با شماره تلفن ۳۸۵۱۸۵۵۱ هماهنگی‌های لازم را برای اعزام پایگاه سیار اهدای خون به محل مورد نظر انجام دهند.

 

بر اساس این گزارش شش پایگاه ثابت اهدای خون در مشهد مقدس و همچنین پایگاه اهدای خون شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، خواف، تربت جام، کاشمر و درگز پس از ماه مبارک رمضان برابر برنامه قبل از این ماه کماکان فعال هستند.

 

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام عید فطر به شرح زیر است:

 

پایگاه امام رضا (ع ): میدان شریعتی ( تقی آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه

 

پایگاه امید: نبش خیابان شیرازی ۳، طبقه منهای یک مجتمع تجاری امید

 

پایگاه میلاد: آزادشهر، بین استقلال ۲ و ۴

 

 پایگاه‌های فعال اهدای خون در ایام عید فطر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پذیرش نیکوکاران نوع‌دوست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار