فرماندار کسی باید باشد که تمامی مردم تحت فرمانداری خود را عیال خود بداند و جوانمردانه بر آنها حکمرانی کند و خواسته مردم که برقراری عدل و انصاف، امنیت و آسایش است، همت گمارد.
کد خبر: ۷۵۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 02 June 2019
به گزارش خبرنگار تابناک، استاندار اصفهان با وجودی که در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اصفهان شرکت کرد ،گفت :  تودیع و معارفه امروز هماهنگ و موزون نیست زیرا که نه بدنبال تودیع فرماندار پیشین هستیم  و خواستار استفاده از وجود و فکر وی در سیستم استانداری بودیم که به علت وعده دادن به  ارگان دیگری نمی توانیم در محضر وی باشیم اما از مهارت فکری و تجربه وی به طور قطع استفاده می کنیم و نه فرماندار جدید نیاز به معارفه دارد زیرا که سالهای سال  چهره شناخته شده ای هست.
عباس رضایی با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور ایجاب می کند که علاوه بر استفاده از عناصر جوان و جدید و ارزشمند از توان و تجربه مدیران باسابقه و قدیمی هم استفاده شود، ادامه داد: فرماندار یک شهر باید پخته، اصیل دارای تجربه و آموخته های زیاد باشد.
وی با اشاره به اینکه بارها در خصوص شرایط خاص استان اصفهان با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشستم، ادامه داد: لازمه شهرستان اصفهان را به عنوان یک شهرستان ببنیم و علاقه مندم پیگیر شهرستان های کل استان باشم .
مسئولان نباید نمک بخورند و نمکدان را بشکنند
استاندار اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان کمتر از نیروهای جوان  و زبده استفاده و کارسازی شده است، اضافه کرد: آنچه امروزه دغدغه در شهرستان اصفهان است، مسائل و مشکلات کشاورزان شرق اصفهان است که وقت خاصی برای حل این مسائل ها گذاشته شده است.
وی با بیان اینکه برآورده کردن خواسته مردم از خواندن نافله شب اجرش بیشتر است، گفت: یک فرماندار باید جوانمرد باشد و جوانمرد کسی است که بتواند حاجات مردم را برآورده سازد.
رضایی با اظهار اینکه جوانمردی به سن و سال نیست، گفت: یک فرماندار جوانمرد باید تمام مردم را جزو خانواده وعیال خود بداند و اگر صرف به یک سمت جهت گیری کند به عیال خود خدمت نکرده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان است، ادامه داد: اگر نمک خورد، نمکدان را نمی شکند.
گفتنی است در این مراسم به خواست استاندار تمامی مسولان روی پا ایستادند و برای روح الله و رهبر کبیر و پایه گذار انقلاب فاتحه سر دادند.
ع.ق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار