مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: تمام امکانات راهداری اعم از نیروی انسانی، تجهیزات، ماشین آلات و همچنین بخش حمل و نقل این استان برای ارائه خدمات به شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) مهیا شده است.
کد خبر: ۷۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 02 June 2019

به گزارش تابناک، مهدی خضری گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر استان اصفهان، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، راهدارخانه‌ها، پلیس راه و سایر دستگاه‌های امدادی با حداکثر ظرفیت خود به خدمت رسانی به مسافران و شرکت کنندگان در مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب و تعطیلات عید فطر گفت: پیش بینی‌های لازم برای افزایش تردد در روزهای چهاردهم تا هفدهم خردادماه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: اکیپ‌های راهداری استان اصفهان در روزهای قبل و بعد از مراسم ارتحال امام (ره) و عید فطر، در آماده باش کامل بوده و در محورهای مختلف این استان به ویژه محورهای مواصلاتی و راه‌های شریانی در خدمت هموطنان هستند.
وی با بیان اینکه تعطیلات هفته آینده به نوعی با پایان فصل مدارس دانش آموزان و آغاز سفرهای تابستانی همزمان شده است، تصریح کرد: مجموع ترددهای ورودی و خروجی به استان اصفهان در تابستان سال گذشته به ۲۰۰ هزار تردد رسید که این آمار نسبت به سایر فصول ۱۸ درصدی رشد را نشان می‌دهد.
خضری با بیان اینکه با افزایش تردد، احتمال تصادفات نیز افزایش می‌یابد، اضافه کرد: حضور رانندگان ناآشنا به شرایط رانندگی در جاده‌های برون شهری یکی از نگرانی‌های ما در این ایام محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: سرعت خودرو در زمان بروز تصادف به صورت آنی به صفر کاهش می‌یابد و در صورت استفاده نکردن از کمربند، سرنشینان خودرو با همان سرعت اولیه به حرکت خود ادامه داده و به شدت به سایر سرنشینان و بدنه داخلی خودرو برخورد می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی را ضروری دانست و گفت: در صورت واژگونی خودرو در تصادف، سرنشینان بدون کمربند ایمنی به بیرون پرتاب شده و با شدت بیشتری آسیب می‌بینند.
وی با بیان اینکه خواب آلودگی و نداشتن دید کافی خطر رانندگی را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت احساس خواب آلودگی و نداشتن هوشیاری لازم خودرو خود را در نزدیک ترین پارکینگ ایمن یا مجتمع‌های خدماتی رفاهی متوقف کرده و پس از استراحت دوباره به مسیر ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار