بهاروند با بیان اینکه قطعا داماشی‌ها حق داشتند ولی پشت در نمانده بودند و جایگاه ویژه برای آنها تهیه شد، ابراز کرد: وظیفه من نیست که ۱۰ درصد از جایگاه سکوها را به آنها اختصاص بدهم.
کد خبر: ۷۵۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 03 June 2019

 وظیفه من نیست که به داماشی ها سکو بدهم!/می توانستیم علیه داماش رای صادر کنیم/علیه ما کارشکنی کردند

 

حیدر بهاروند پس از دیدار فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم خود دوستان رسانه‌ای که اینجا(ورزشگاه شهدای فولاد) بودند، دیدند و متوجه شدند که چه اتفاقاتی افتاد؛ ما که مسؤول برگزاری نظم ورزشگاه نیستیم و ما مسؤول برگزاری مسابقه هستیم.

 

او ادامه داد: ما می‌توانستیم مثل خیلی از کشورها بازی را تعطیل کنیم، اما به حرمت این همه تماشاگر که از راه‌های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند، اجازه ندادیم این اتفاق بیفتد؛ خیلی راحت می‌توانستیم طبق مقررات بازی را تعطیل کنیم، اما دیدید که تیم داماش ایراد گرفته بود که به تماشاگران ما جایگاه ندادند و البته حق هم داشتند.

 

رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: بعد هم که جایگاه برای داماشی‌ها تهیه شد، سه بار حاضر به انجام مسابقه نشدند؛ ما می‌توانستیم بازی را تعطیل کنیم و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای را صادر کند ولی بخاطر ۳۰ هزار تماشاگر که از راه‌های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند، این کار را نکردیم.

 

بهاروند با بیان اینکه قطعا داماشی‌ها حق داشتند ولی پشت در نمانده بودند و جایگاه ویژه برای آنها تهیه شد، ابراز کرد: وظیفه من نیست که ۱۰ درصد از جایگاه سکوها را به آنها اختصاص بدهم؛ آیا من یگان ویژه و نیروی انتظامی هستم؟ از همه مردم عذرخواهی می‌کنم چون برای فوتبال ما خوب نبود؛ ۴۰ سال است در فوتبال هستم و برای اولین بار چنین اتفاقی را دیدم. کارشکنی شد و شاید این کارشکنی علیه ما بود.

 

او در پایان یادآور شد: اگر بازی‌ها مهندسی باشد که تا هفته آخر چهار تیم مدعی قهرمانی نمی‌شوند؛ اینکه سپاهان در وقت‌های اضافه نیمه نهایی جام حذفی پنالتی خراب کرده، مهندسی شده بود؟ یا اینکه یک شوت به پای مدافع سپاهان برخورد کرده و به دروازه رفته، مهندسی شده است؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار